unnamed9

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: پنجره نقل انتقالاتی استقلال اصلا نباید بسته می شد که حالا برای باز شدنش جشن بگیریم و این خوشحالی برازنده نام استقلال نیست.  

 

به گزارش استقلال نیوز، افشین حاجی پور پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با مهر در خصوص شرایط آبی پوشان در این فصل و همچنین پیروزی این تیم مقابل مس رفسنجان، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* جشن گرفتن برای باز شدن پنجره استقلال نوبر است
پنجره استقلال اصلاً نباید بسته می‌شد که حالا به خاطر بازشدن آن جشن بگیریم و این جشن واقعا نوبر است. اگر آنهایی که در این باشگاه مسئولیت داشتند به موقع مبالغ را پرداخت می‌کردند هم هزینه‌های کمتری برای باشگاه ایجاد می‌شد و هم اصلاً پنجره‌ای بسته نمی‌شد.
 * از استقلال انتظار می‌رود که هفته به هفته بهتر شود
پیروزی و کسب ۳ امتیاز شیرین و خوشایند است و قطعاً این پیروزی هم با هر نتیجه‌ای که به دست آمده باشد برای آبی‌ها خوشایند است. این بازی از هفته اول لیگ بوده و معمولاً تیم‌ها هرچه در لیگ پیش بروند بهتر می‌شوند. از استقلال هم همین انتظار می‌رود که هفته به هفته بهتر شود.
* این استقلال فقط باید قهرمان شود
استقلال در این فصل فقط نباید مدعی قهرمانی باشد و باید فصل را با قهرمانی تمام کند. نایب قهرمانی، دومی و سومی دیگر هواداران را قانع نمی‌کند و فکری و دستیارانش باید این اتفاق را در پایان فصل رقم بزنند.
* هر مربی‌ای آرزوی داشتن چنین تیمی مثل استقلال را دارد
استقلال تیمی پر مهره در این فصل است و به لحاظ داشتن بازیکنان خوب حرف اول را می‌زند. شاید هر مربی‌ای آرزوی داشتن چنین تیمی را داشته باشد و اگر مشکلات داخلی در این فصل آبی‌ها را اذیت نکند، تیم‌های دیگر نمی‌توانند رقیبی جدی برای این تیم باشند.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته اول لیگ برتر/ برد دلچسب استقلال مقابل مس؛ فکری پشت پنجره بسته از مس طلا ساخت!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار