صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری دارد و امسال می تواند با این شرایط مقابل فولاذ موفق شود. 

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت وگو با تسنیم در خصوص بازی فردای تیم های فولاد خوزستان و استقلال ایران، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استقلال شرایط بهتری نسبت به فصل  گذشته دارد

استقلال بازی هفته اول را پیروز شده و شرایط خوبی به دست آورده است. فکر می‌کنم این برد می‌تواند باعث شود تا استقلال از لحاظ روحی مقابل فولاد در شرایط بهتری قرار بگیرد. بازیکنان استقلال در دیدار مقابل مس رفسنجان نشان دادند که در شرایطی بهتری نسبت به فصل پیش هستند.

* همیشه بازی‌های استقلال مقابل فولاد سخت است

در آن سو فولاد هفته گذشته بازی سختی را مقابل ذوب‌آهن داشته و در دقایق پایانی بازی موفق به کسب یک امتیاز شده است. البته همیشه بازی‌های استقلال مقابل فولاد سخت بوده و قطعاً بازی روز جمعه نیز خیلی سخت خواهد بود. فولاد تیم با شخصیت و ریشه‌داری است که بازیکنان و استعدادهای خوبی دارد. این بازی در اهواز است و همین موضوع می‌تواند به نفع فولاد باشد. به نظرم این بازی برابر و پایاپای خواهد بود  هر تیمی که بتواند از فرصت‌های‌اش بهتر استفاده کند، می‌تواند شانس بیشتری برای برد داشته باشد.

* تیم محمود فکری از نظر فیزیکی برتر از فولاد است

فکر می‌کنم جواد نکونام تجربه بیشتری در هدایت تیم‌های لیگ برتری دارد اما محمود فکری  در کل در حوزه مربیگری با تجربه‌تر است. فکری با توجه به اینکه سالها در لیگ مربیگری کرده است و با توجه به اینکه تیم‌های لیگ یکی از لحاظ فیزیکی قدرتمند هستند فکر میکنم این سیستم در استقلال نیز به وجود خواهد آمد. در فولاد نیز فکر می‌کنم برتری عددی با نکونام باشد.

* درباره رفتار خلیل زاده و سعادتمند مردم بهترین قاضی هستند

هم سعادتمند و هم خلیل زاده جزء مدیران بالارتبه باشگاه استقلال بوده‌اند ولی فکر می‌کنم مردم بهترین قاضی هستند و همه مسائل را می‌فهمند.

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

محمود فکری: بازی فردا هم برای ما و هم فولاد سخت است؛ می خواهیم هواداران را فردا خوشحال کنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار