محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی فردا هم برای ما هم برای فولاد بازی سختی خواهد بود و ما باید تلاش کنیم که بخاطر هواداران و شادی آنها پیروز از زمین خارج شویم. 

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص بازی این هفته این تیم مقابل فولاد خوزستان صحبت های انجام داد که در ادامه می خوانید:

   

* اهواز خانه دوم استقلال است

خوشحالیم اولین بازی بیرون از خانه ما در استان خوزستان برگزار می‌شود، چرا که اهواز خانه دوم استقلال است و طرفدار زیاد و پرشوری داریم. امیدواریم با یک بازی خوب هواداران سرتاسر ایران و این استان را خوشحال کنیم.

* بازی فردا هم برای ما و هم فولاد سخت است

بازی فردا هم برای ما و هم فولاد سخت است، هر دو تیم مدعی قهرمانی در این فصل هستند. فولاد از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره‌مند است و امیدوارم دیدار فردا بازی قشنگی شود. هر دو تیم دنبال فوتبال بازی کردن و گرفتن امتیاز هستند، انا با توجه به شرایط روحی بازیکنان ما، امیدوارم با دست پر برگردیم شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

* می خواهیم هواداران را فردا خوشحال کنیم 

از یک طرف پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شد و می‌توانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم، از یک طرف هم  سه بازیکن به نام‌های محمد نادری، احمد موسوی و سیاوش یزدانی را در اختیار نخواهیم داشت. در مجموع نگرانی نداریم و می‌دانیم بازیکنان ما با انگیزه هستند تا هوادارانی که منتظر گرفتن نتیجه تیم‌شان هستند را، خوشحال کنند.

* امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم

امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم، دیداری که هر اتفاقی بیفتد، امیدوارم به دور از حاشیه  و سالم باشد و در نهایت ما برنده باشیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

محمود فکری: وریا بهترین مدافع راست لیگ ایران است؛ بازیکنان من باید حقشان را در زمین بگیرند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار