ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی تبریز

ترکیب استقلال(تاج) ایران در دیدار هفته سوم لیگ برتر فصل 1399/1400 مقابل ماشین سازی تبریز مشخص شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) برای دیدار مقابل ماشین سازی تبریز از هفته سوم لیگ برتر فصل 1399/1400 که از ساعت 16:15 امروز(چهارشنبه 5 آذر 99) در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی تهران برگزار خواهد شد، به شرح زیر خواهند بود:

محمد رشید مظاهری، وریا غفوری، هرویه میلیچ، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، محمد نادری، آرش رضاوند، احمد موسوی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی تبریز

به گزارش استقلال نیوز، بعد از باخت هفته گذشته مقابل فولاد، فکری در این دیدار ترکیب تیم خود را دچار تغییراتی اساسی کرد که مهم‌ترین تغییرات در خط هافبک با نیمکت نشینی باقری و خروج اسماعیلی مصدوم از لیست این دیدار صورت گرفت. خط هافبک استقلال در این دیدار با تغییرات اساسی هم چینشی متفاوت دارد و هم بازیکنان جدیدی را در خود می‌بیند. تغییر رویه کادر فنی برای استفاده از کناره‌ها با اضافه شدن دو وینگر به خط میانی در حالی صورت گرفته است که خط حمله استقلال از میانگین قدی بالایی برخوردار نیست.

باید منتظر ماند و دید در این دیدار که استقلال برای فرار از بحران احتمالی نیاز به برد دارد در انتها چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

* بعد از مدت‌ها که استقلال جز حسین حسینی شخص دیگری را درون دروازه نداشت بالاخره در این دیدار با قرار گرفتن رشید مظاهری درون دروازه ، آبی‌پوشان محافظت از دروازه خود را به شخص دیگری سپردند.

در خط دفاعی همانند دیدار گذشته فکری از زوج غلامی-مرادمند استفاده کرده است. کاپیتان غفوری دفاع راست استقلال است و تغییر جدید بازی کردن محمد نادری در دفاع چپ است.

در خط هافبک استقلال ریگی هافبک دفاعی است و جلوتر از او رضاوند نقش بازیسار و توپ پخش کن را ایفا می‌کند. دو هافبک دیگر استقلال در این دیدار میلیچ و احمد موسوی هستند که به عنوان وینگر در چپ و راست به بازی گرفته شده اند.

خط حمله استقلال همچون و دیدار گذشته از قایدی و مطهری تشکیل شده است تا شیخ باز هم نیمکت نشین باشد.

** نیمکت نشینان استقلال در این بازی عبارتند از: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، متین کریم زاده، مهدی مهدی پور، بابک مرادی، داریوش شجاعیان، فرشید باقری، سید سجاد آقایی و شیخ دیاباته.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته دوم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل فولاد خورستان؛ فکری به ترکیب برنده دست نزد!

هفته اول لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل مس رفسنجان؛ رونمایی فکری از استقلال مدل 1400 با پنجره بسته!

دیدارهای استقلال در فصل 1399/00

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار