رضا رجبی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال هنوز به مرحله ای از بلوغ فوتبالی نرسیده که انتظار هواداران،پیشکسوتان و منتقدان را برآورده کند.  

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفت‌وگو با مهر در مورد شرایط استقلال و وضعیت آبی پوشان، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* استقلال هنوز به بلوغ فوتبالی نرسیده است

استقلال هنوز به آن مرحله‌ای از بلوغ فوتبالی نرسیده که انتظار هواداران، پیشکسوتان و منتقدان فوتبال را برآورده کند. انتظار از این تیم خیلی بیشتر از چیزی است که الان می‌بینیم. من در بازی‌های این فصل و به خصوص در دو بازی آخر مقابل ماشین سازی و پیکان حرکت تاکتیکی خاصی ندیدم.

 * استفاده از 4 بال کناری کار اشتباهی است

از نظر من استفاده همزمان از غفوری و موسوی در جناح راست و میلیچ در کنار نادری در جناح چپ منطقی نیست. موسوی و غفوری مثل هم هستند و میلیچ و نادری هم مثل هم. شاید به صورت اتفاقی و ناچاری شما به لب خط یک بازیکن مشابه به دفاع کناری اضافه کنید، اما استفاده همزمان در چپ و راست از بازیکنان مشابه آن هم به صورت تکراری، تاکتیک نیست.

* سانترهای استقلال با هدف ارسال نمی شود 

فرض را هم بر این بگیریم که سانتر کردن یک تاکتیک باشد، در این صورت باید در هر بازی بیشتر از ۲۰ سانتر سالم در جریان بازی ببینیم. سئوال من این است که در این دو بازی ما در جریان بازی چند سانتر سالم داشتیم که به مقصد رسید و روی دروازه حریفان خطر ایجاد کرد؟

* استقلال فقدان یک کارگردان در وسط زمین را حس می کند

یکی از مشکلات تیم فقدان یک کارگردان و بازی گردان در وسط زمین است. واقعیت این است که استقلال یاد نگرفته بدون علی کریمی بازی کند و خلاء این بازیکن به شدت احساس می‌شود. تصور من این است که مهدی پور تا حدودی بتواند این خلا را پر کند. مقابل ماشین سازی هم چند دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و نشان داد می‌تواند تا حدودی این ضعف را از بین ببرد. دلیل استفاده از او را واقعاً نمی‌دانم.

 * استقلال بک بازی سخت داشت آن هم باخت

استقلال با جدی‌ترین تیمی که در این فصل بازی کرده فولاد بود که متاسفانه شکست خورد و این نشان می‌دهد اگر نقاط ضعف برطرف نشود ممکن است باز هم مقابل تیم‌های مدعی با مشکل مواجه شود.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

                                


 مطالب مرتبط:

رضا رجبی: در موضوع استراماچونی تا دلتان بخواهد ابهام وجود دارد؛ یک سازمان برای ضربه زدن به استقلال تشکیل شده است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار