صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال باید به محمود فکری زمان بدهند تا بتواند با تمرکز کافی به ارنج اصلی خود برسد و شرایط آبی پوشان را تغییر دهد.

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت وگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص شرایط آبی پوشان با هدایت محمود فکری، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* هواداران استقلال باید به محمود فکری زمان بدهند 

یک تیم برای آماده‌سازی ایده‌آل نیاز به ۴۰ روز بدنسازی و چیزی در همین حدود کار تاکتیکی دارد. یعنی حدود ۸۰ روز زمان برای دیدن یک تیم ایده‌آل نیاز داریم. محمود فکری حدود یک سوم این زمان را در اختیار داشته است. از طرفی بحث پنجره استقلال و امکان استفاده از بازیکنان جدید هم در اوایل فصل مطرح بود و فکری نمی‌دانست که می‌تواند روی بازیکنان جدیدش هم حساب کند یا نه. همه این عوامل را در نظر بگیرید، تایید می‌کنید که استقلال نیاز به زمان دارد.

* فکری اشتباهات را زودتر از دیگران متوجه می شود

من در جاهای دیگر هم گفته‌ام که باید به فکری زمان داد. اگر نقد فنی داریم، مطمئن باشید که خود فکری اشتباهات را زودتر متوجه شده و درصدد حل آن‌ها در تمرینات است. بعد از چند هفته خواهید دید که استقلال به چه تیم قدرتمندی می‌تواند تبدیل شود.

* بازی با صنعت نفت بازی آسانی نیست

بازی با صنعت نفت آبادان، بازی بسیار سختی است. آن‌ها تیمی دونده و تکنیکی هستند. مطمئنم که با آرامش و همدلی، استقلال می‌تواند از سد این تیم بگذرد.

* فکری بی‌توجه به حواشی کارش را انجام دهد

به عنوان بحث آخر، خطاب به دوست خوبم محمود فکری می‌گویم، من و بسیاری از پیشکسوتان تا آخر از او حمایت می‌کنیم و از او می‌خواهیم بی‌توجه به حواشی کارش را انجام دهد.

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

صادق ورمزیار: استقلال شرایط بهتری نسبت به فصل  گذشته دارد؛ همیشه بازی‌های استقلال مقابل فولاد سخت است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار