محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن گفت: از وزیر ورزش میخواهم به اشتباهات داوری ورود کند زیرا مطمئنم این اشتباهات عمدی و از روی لجبازی  است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* از بازیکنانم بخاطر بازی خوبشان تشکر می کنم!

جا دارد به بازیکنان دو تیم خسته نباشید بگویم چون بازی خوبی ارائه کردند. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی به وجود آمد و می‌شد دیدار امروز گل داشته باشد و زیباتر هم بشود ولی هم کم دقتی بازیکنان و هم اینکه کمی نامهربانی‌ها مجدد با استقلال ادامه پیدا کرده است، مانع شد.

* بعضی از کارشناسان با تعدادی از تیم ها قرارداد دارند 

متاسفانه یکسری کارشناسان هستند که با تیم‌های مختلف قرارداد دارند و مشاور آنها هستند. طبیعتا وقتی کارشناسی می‌کنند، اگر کسی حتی از فوتبال چیزی هم نداند، متوجه می‌شود چیز دیگری می‌گویند. آنها فکر می‌کنند مردم چیزی نمی‌فهمند.

* بازی خیلی قشنگی را در نیمه دوم ارائه کردیم!

برخی کارشناسان گفتند تیم حریف می‌تواند 10 نفره شود. در نیمه دوم مدافع حریف حسین مرادمند را گرفته ولی جالب است در برخی صحنه‌ها داور چهارم به داور وسط می‌گویند شما اشتباه کردی ولی داور وسط اصلا خطا نمی‌گیرد.همین اتفاق اگر برای ما رخ دهد داور سریع نظرش را بر می‌گرداند. بازی خیلی قشنگی را در نیمه دوم ارائه کردیم ولی همین تزلزل داوری نیمکت و تیم ما را عصبی می‌کند. چندین بازی است که از ما امتیاز گرفته شده است.مثلا توپ در دست بازیکن حریف است ولی داور می‌گوید پنالتی نیست.

* وزیر ورزش به اشتباهات داوری ورود کند

خواهش من از وزیر ورزش این است که به این مسائل ورود کند. وقتی ما صحبت می‌کنیم، با ما لجبازی می کنند. نه می‌توانیم حرف بزنیم و نه می‌توانیم سکوت کنیم. چندین بازی است پنالتی‌های مختلف ما را نمی‌گیرند. در همین بازی در دقیقه 42 تیم حریف باید 10 نفره می‌شد.یک زمان داوران به نفع استقلال و پرسپولیس سوت می‌زدند ولی الان مرتب همه چیز به ضرر ما است. امیدوارم این مساله هم درست شود.

* اگر حرف هم بزنیم با ما لج می‌کنند

در بازی با نفت آبادان بازیکن حریف باید اخراج می‌شد ولی داور اصلا خطار نگرفت، باز خدا پدر این داور را بیامرزد که خطا گرفته و اخطار داده است. تا کِی نباید حرف بزنیم؟ اگر حرف هم بزنیم با ما لج می‌کنند.

چرا شما درست تصمیم نمی‌گیرید؟ هر کدام از این اشتباهات شاید منجر به این شود که یک مربی یا یک مدیرعامل برکنار شود و حتی یک تیم سقوط کند یا از قهرمانی بیافتد.

* اشتباهات داوری قهرمانی را از ما می گیرد 

هر گونه اشتباهی می‌تواند منجر به برکناری مربی یا سقوط یک تیم و از دست دادن قهرمانی شود. اگر قرار است حرف نزنیم، شما کارتان را درست انجام دهید. بازی با شهر خودرو دو بر صفر جلو بودیم نیمه دوم بازی برگشت و اشتباهات داوری به ضرر ما بود. بعد از بازی با شهر خودرو از داور تشکر کردم اما به منزل رفتم و دیدم چقدر اشتباهات به ضرر ما بود. بازی می‌توانست گل داشته باشد، اما تحت الشعاع داوری بود. 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ استقلال همچنان ناکام در فولادشهر؛ ذوب آهن با کمک داور تیم نچسب فکری را متوقف کرد!

 هفته هفتم لیگ برتر/ محمود فکری: مصدومیت بازیکنانمان ربطی به کادرفنی و کادر پزشکی ندارد!

هفته هفتم لیگ برتر/ محمود فکری: مصدومیت بازیکنانمان ربطی به کادرفنی و کادر پزشکی ندارد!

داوران هفته هفتم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور مشهدی قاضی دیدار ذوب آهن و استقلال!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار