کارشناس داوری

قضاوت ضعیف مرتضی منصوریان در دیدار هفته هفتم بین تیم های ذوب آهن و استقلال سه امتیاز مهم را از آبی پوشان گرفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، قضاوت ضعیف مرتضی منصوریان در دیدار هفته هفتم بین تیم های ذوب آهن و استقلال از دید کارشناسان داوری هم مخفی نماند.

حسین عسگری در گفت و گو با فارس، درباره  عملکرد تیم داوری دیدار ذوب آهن و استقلال اظهار داشت:

کمیته داوران بازی خوبی را برای این داور جوان در نظر گرفته بود و این مسابقه می‌توانست برای مرتضی منصوریان سکوی پرتاب مناسبی باشد. وی کارش را خوب شروع کرد تا اینکه در دقیقه 43 مرتکب اشتباه شد.

در آن صحنه با توجه به نوع خطا تفاوتی نداشت حرکت بیرون یا درون محوطه جریمه باشد. این خطا با دست صورت گرفت. هل دادن، گرفتن، کشیدن و هند کردن چهار خطایی هستند که با دست انجام می‌شود و اگر این خطاها سبب سلب موقعیت واضح و مسلم بازیکن حریف شود، جریمه بازیکن خطاکار فقط کارت قرمز است.

داور در این صحنه با کارت زرد دادن به مدافع ذوب آهن مرتکب اشتباه بزرگی شد. به هر حال داوری کار سختی است و اگر داور در طول 90 دقیقه در 40 تصمیم یک اشتباه کند، کل کارش زیر سوال می‌رود.صحنه سختی هم نبود که منصوریان بخواهد در کارت دادن دچار اشتباه شود زیرا مشخص بود مهاجم استقلال در موقعیت مسلم گلزنی قرار گرفته است.

درباره برخورد میلاد جهانی و احمد موسوی در دقیقه 30 هم باید بگویم که آن برخورد فیزیکی در فوتبال طبیعی است و به هیچ وجه مدافع استقلال مرتکب پنالتی نشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، هواداران استقلال با وجود ناراحتی از عملکرد کادرفنی تیمشان از اشتباهات داوری که این هفته به شدت زیاد شده ناراحت هستند و قرار نیست به بهانه دلخوری از شرایط فنی تیمشان عملکرد ضعیف کمیته داوران و چینش بد آنها ادامه دار باشد.

کادر مدیریتی استقلال که مشخصا برای مدیریت باشگاه بزرگ استقلال بسیار کوچک هستند بهتر است واکنش رسمی به این اشتباهات داشته باشند و روزه سکوت نگیرند.

  

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هفته هفتم لیگ برتر/ استقلال همچنان ناکام در فولادشهر؛ ذوب آهن با کمک داور تیم نچسب فکری را متوقف کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار