اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای به رفتار منزجر کننده و شنیع صدا و سیمای میلی در تروریست نشان دادن هواداران این تیم واکنش نشان داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، در پی توهین صورت گرفته به هواداران باشگاه استقلال در سریال خانه امن که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد، صبح امروز (دوشنبه) هیات مدیره استقلال جلسه‌ای در ساختمان این باشگاه و با حضور مدیرعامل استقلال تشکیل داد و در انتهای این جلسه بیانیه‌ ای صادر کرد:

روز گذشته سکانسی از سریال ((خانه امن )) از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش و در فضای مجازی دست به دست شد که علی رغم همه ارزش‌های بالای این سریال پرمحتوا، صحنه‌ای توهین آمیز را به نمایش  گذاشت. صحنه نمایش داده شده به قدری منزجر کننده بود که از بیان آن خودداری می‌شود.

باشگاه استقلال ضمن اعتراض شدید به این خطای بزرگ، انتظار دارد رئیس محترم سازمان صداوسیما به این معضل که در برنامه‌های آن سازمان پر تکرار هم شده، ورود کرده و ضمن عذرخواهی از سرمایه‌های اصلی باشگاه یعنی هواداران شریف و فهیم، هرچه سریعتر نسبت به جبران آن اقدام کند.

صدا و سیمای میلی دشمن استقلال و تاج

به گزارش استقلال نیوز، در اقدام عجیبی، در سریال بی محتوای "خانه امن" که از شبکه یک صدا و سیمای میلی! پخش می شود، فردی که به عنوان بمب گذار و مهره اصلی خلافکاران شناخته می شود، با پوشش هواداری استقلال وارد استادیوم آزادی شده و پرچم مقدس استقلال را بر دوش دارد. این اولین بار نیست که صدا و سیما میلی اینگونه سعی در تخریب وجهه باشگاه بزرگ تاج و هواداران اصلیش دارد.

برای مدیران و مسئولان این سازمان نفرت افکن متاسفیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه استوری اینستاگرام محمد کاظمی مدیر رسانه ای باشگاه استقلال در واکنش به هتک حرمت استقلال بزرگ و هوادارانش توسط صدا و سیما را مشاهده می کنید:

استوری اینستاگرام محمد کاظمی

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

توهین تکراری به باشگاه بزرگ استقلال در صدا و سیمای میلی/ اصالت خریدنی نیست؛ مکتب عبده.. مکتب فسق و فجور!

دیدگاه‌ها  
محمدباقر
+1 #1 محمدباقر 1399-10-01 14:26
اگر عکس العمل مناسب(معذرت خواهی واعتراف به اشتباه) از طرف صدا وسیما وکارگردان مغرض آن نسبت به بخش وقطب مهمی از جامعه صورت نگیرد. شک نکنید که دشمنی با تاج فراتر از وزارت ودولت است وریشه در ساختار حکومت دارد. وحساب دست همه می آید.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار