مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: وزیر ورزش با ندیدن قهرمانی های استقلال رسما اعلام کرد طرفدار چه تیمی است و همین رفتارها باعث ناراحتی هواداران می شود. 

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با فارس در خصوص شرایط استقلال و وضعیت این تیم در این فصل، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* استقلال خوب نتیجه گرفته ولی خوب بازی نمی کند

استقلال از نظر من نتایج خوبی گرفته اما خوب بازی نمی‌کند البته همه این‌ها دلیل دارد چون سرمربی دیر انتخاب شده و در آن زمان همه به دنبال انتخاب یک مربی بودند. تیم بدنسازی خوبی نکرد چون فرصت نداشت و همه این‌ها باعث شده تا شاید استقلال از نظر کیفی وضعیت خوبی نداشته باشد اما نتایج بد نبوده و تیم در بالای جدول قرار دارد.الان تیم اختلاف زیادی با صدر جدول ندارد اما کادر فنی زمان داشته باشد شرایط فرق می‌کند.

* محمود فکری نباشد چه کسی سرمربی شود؟

چند روز پیش با دوستانم صحبت می‌کردم و به هم می‌گفتیم اگر محمود فکری سرمربی این تیم نباشد، چه کسی می‌تواند سرمربی استقلال باشد؟  5، 6 نفر از بچه‌هایی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند روی نیمکت حضور دارند، در هیچ حالتی این شرایط که 5-6 نفر از استقلالی‌ها روی نیمکت باشند وجود نداشته، فقط یک خواهش از آقای مظلومی دارم که نیمکت تیم را مدیریت کند. او خودش مدعی است که در کار فنی دخالت ندارد اما او باید نیمکت را سر و سامان بدهد و باعث نشود در آنجا هرج و مرج یا مشکلات به وجود بیاید این وظیفه سرپرست تیم است.

* بازیکنان کمی حرفه ای تر رفتار کنند

از بازیکنان تیم می‌خواهم به بدن‌شان استراحت بدهند و حرفه‌ای رفتار کنند آنها باید عصای دست محمود فکری باشند و کادر فنی هم با اتحاد تیم را به سمت موفقیت پیش ببرند. من از محمود فکری می‌خواهم اگر احساس کرد نیاز به یک کمک مربی دارد، حتماً از باشگاه بخواهد یک نفر را به کادرش اضافه کند.

* هر چه دارم از هواداران استقلال است

هواداران همیشه در سرما و گرما حامی تیم‌شان هستند و خود من هر چه دارم از این هواداران است. از آنها می‌خواهم صبر داشته باشند و به پای کادر فنی و بازیکنان بایستند. 

 * وزیر ورزش با حمایت هایش تیم پیروزی را مدعی قهرمانی می کرد

زمانی که قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود حمایت‌های خوبی از طرف هواداران صورت می‌گرفت و همین باعث شده بود استقلال هر سال مدعی کسب جام باشد بعد از آن هم وزیر ورزش آمد و هوای پرسپولیس را داشت و این تیم هم با حمایت هوادارانش و یک نفر مثل برانکو به موفقیت رسید.

* انگار وزیر هدفش حمایت از تیم پیروزی است

چند روز پیش وزیر در مصاحبه‌اش اعلام کرد که پرسپولیس، سپاهان و ذوب‌آهن به فینال آسیا رسیدند اما او اسمی از استقلال نیاورد استقلال دو بار قهرمان آسیا شده و خوب نیست نفر اول ورزش کشور اینگونه اسم استقلال را به زبان نیاورد و طوری رفتار کند که همه تصور کنند او هدفش حمایت از پرسپولیس( پیروزی) است.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مقاله خبرگزاری امنیتی فارس اینبار بر علیه سلطانی فر و دلایل عدم موفقیت استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار