احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: تمام هم و غم ما حفظ آرامش فعلی باشگاه استقلال است و وارد کردن فشار به کادرفنی اصلا حرکت درستی نیست.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در گفت وگو با برنا، در خصوص مواردی چون وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال، فعالیت بازیکنان در فضای مجازی، مشکل فرشید اسماعیلی، تغییر سرمربی و.. صحبت های جامع ای را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

          

 * فعلا برای تغییر سرمربی خیلی زود است

استقلال در شرایط فعلی به آرامش و انسجام نیاز دارد و تغییر سرمربی اصلا راهکار درستی نیست . فکری با توانی که از لحاظ تدابیر تاکتیکی در خودش و اعضای کادر فنی‌اش سراغ دارد می‌تواند روزهای خوبی برای استقلال بسازد. قطعا استقلال در بازی‌های آینده به شرایط آرمانی خواهد رسید. من و اعضای هیات مدیره استقلال از آقای فکری و کادر فنی‌اش حمایت می‌کنیم و امیدواریم شرایط تیم در بازی‌های پیش‌رو شرایط بهتری داشته باشد.

* در این مدت فعالیت های خوبی انجام داده ایم

پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته بود و درخصوص ۲ بازیکن خارجی مشکلاتی داشتیم. مطالبات دیاباته و میلیچ باید پرداخت می‌شد که از عهده آنها برآمدیم. این روزهای سخت با پرداخت همه بدهی‌های ارزی و بدهی‌های ریالی به روزهای خوبی مبدل شد. در بحث حرفه‌ای‌سازی هم مشکل داشتیم چون کاری انجام نشده بود و با کمک همه ارکان باشگاه مشکلات را حل کردیم و از منظر حرفه‌ای‌سازی نظر afc را جلب کردیم و تائیدیه گرفتیم.

* اسماعیلی نه مدیران وعده داده مقصر هستند

درباره اسماعیلی سوءتفاهم پیش آمد و او اصلا مقصر نبود و افرادی که وعده دادند مقصر هستند. قراردادهای بازیکنان در استقلال سال‌ها به همین گونه بوده است.

* همه منتقدان برای من عزیز هستند

همه منتقدان برای من عزیز هستند و برای‌شان احترام قائلم اما سال‌ها در مناصب مختلف در باشگاه سایپا بودم؛ از مدیر ارتباطات تا معاون باشگاه که کل فرآینده انتخاب سرمربی و بازیکن با من بود. بعد هم در پیکان قائم‌مقام بودم بنابراین سبقه فوتبالی دارم.

* تمام هم و غم ما حفظ ثبات و آرامش تیم است

تمام هم و غم و هیات مدیره این است که ثبات و آرامش فعلی را حفظ کنیم و ادامه دهیم. این در گرو انسجام و همدلی تیمی است که من اعتقاد زیادی به آن دارم و امیدوارم با همین رویکرد و مشارکت در هیات مدیره ثبات ادامه داشته باشد.

* به کیان استقلال اتهام وارد شود حتما ورود می‌کنیم

در جایی که اتهامی به کیان استقلال وارد شود حتما ورود می‌کنیم و واکنش نشان می‌دهیم. توصیه‌ای به همه مدیران دارم که در چارچوب تیم خود صحبت کنند. برای من به عنوان مدیرعامل استقلال زیبنده نیست درباره باشگاه دیگری صحبت کنم. من باید راجع به باشگاه خودم حرف بزنم و مراقب حواشی باشم و آرامش را القا کنم و در چارچوب وظایفی که به من سپرده شده صحبت کنم. به نظر من برخی حرف‌ها از برخی افراد، فراتر از حیطه اختیارات‌شان است و به ضرر فوتبال منجر می‌شود.

* با تصویب صورت‌های مالی و افزایش سرمایه وارد بورس می‌شویم

با تصویب صورت‌های مالی و افزایش سرمایه وارد بورس می‌شویم. ما باید برای ورود به بورس در ابتدا بتوانیم از درآمدهای خودمان استفاده کنیم که این آرزوی هر مدیرعاملی است.

* با برنامه‌ریزی درست تیم را به قله فوتبال ایران می رسانیم

کاملا هیات مدیره استقلالی و خوبی داریم و خودم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم با کمترین چالش به جلو حرکت کنیم و بازیکنان و کادر فنی هم تلاش می‌کنند و با برنامه‌ریزی درست تیم را به قله فوتبال ایران، که همان قهرمانی است، برسانند.

* به فعالیت فضای مجازی بازیکنان نظارت می کنیم 

نظارت کافی را بر فضای مجازی بازیکنان در چارچوب قانون داریم و در همین فضا هم رهنمودهای لازم را به بازیکنان می‌دهیم.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین شنبه عصر استقلال/ عکس اتحاد دروازبانان استقلال؛ حضور مددی به همراه فریادشیران!

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار