محمد نوری

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: پرسپولیس هنوز در باد فینال لیگ قهرمانان آسیا خوابیده است و استقلال توان شکست دادن رقیب خود در دربی را دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با ایرنا، درباره شرایط این تیم، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

   

* برخی به دنبال این هستند فرد مورد نظر خود را روی نیمکت استقلال بیاورند

منظور فکری از اینکه گفته بود، برخی‌ استقلالی‌ها از باخت ما بیش از پرسپولیسی‌ها خوشحال می‌شوند، شاید کسانی است که به این تیم عرق ندارند و دوست ندارند آبی‌پوشان نتیجه بگیرد، من نمی‌دانم چه افرادی هستند اما برخی به دنبال آن هستند فرد مورد نظرشان بر روی نیمکت استقلال بنشیند.

* برخی مایلند استقلال شکست بخورد تا به اهداف شوم خود برسند

حرف من یک چیز است، من می‌گویم اگر این افراد در گذشته پیراهن استقلال را پوشیده‌اند این پیراهن برایشان گشاد بوده است و اشتباهی پیراهن پر افتخارترین تیم ایران در قاره آسیا را پوشیده‌اند.

برای این ها فرقی نمی‌کند استراماچونی، مجیدی یا فکری روی نیمکت باشد آن ها مایل هستند تا این تیم شکست بخورد تا به اهداف شوم خود برسند.

* قلعه نوعی می خواهد بهترین نتیجه را مقابل استقلال بگیرد

در مورد دیدار استقلال و گل گهر، «امیر قلعه‌نویی» استقلال را به خوبی می‌شناسد و شناخت کاملی نسبت به این تیم دارد، او به طور کامل استقلال را آنالیز کرده و می‌خواهد بهترین نتیجه را جلوی آبی‌پوشان بگیرد. گل‌گهر در این فصل نتایج خوبی گرفته  و در صدر جدول قرار دارد. این جدال برای فکری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و از یک جهت دیگر اهمیت دارد.

* بازی استقلال و گل کهر جنگ صدرنشینی است

دیدار استقلال و گل گهر پیش از شهرآورد برگزار می‌شود و اگر آبی پوشان بتوانند به پیروزی برسند با روحیه و انگیزه بیشتری روبروی رقیب سنتی خود قرار خواهند گرفت. این را هم فراموش نکنید بازی با گل‌گهر ۶ امتیاز برای استقلال دارد چرا که جای آنها را در صدر جدول خواهند گرفت.

* بر همگان روشن است که همه شرایط به نفع پرسپولیس است

این بی‌عدالتی سال‌هاست برای استقلال وجود دارد و آنها به این شرایط عادت کرده‌اند، دیگر بر همگان روشن است که همه شرایط به سود پرسپولیس است و هر آنچه آنها می‌خواهند برایشان در فوتبال ایران آماده می‌شود، تمام اتفاقات به نفع پرسپولیس رقم می‌خورد و این حق طبیعی استقلال است که به این موضوع اعتراض داشته باشد. چرا باید استقلال با دو بازی بیشتر به مصاف پرسپولیس برود؟ به چه علت این تیم بازی‌های عقب افتاده خود را در لیگ برتر برگزار نمی‌کند؟

* پرسپولیس همچنان در باد فینال آسیا است و می توانیم آنها را شکست دهیم

استقلال باید با تمام قدرت رودروی حریف خود قرار بگیرد و تمام تلاش خود را به کار گیرد تا بتواند به برد دست پیدا کند تا پاسخ این نا عدالتی‌ها را در زمین فوتبال بدهد. استقلال توان شکست دادن رقیب خود را دارد. پرسپولیس هنوز در باد فینال لیگ قهرمانان آسیا خوابیده است و آنها فکر می‌کنند در بازی پایانی لیگ قهرمانان هستند هر چند بازهم دست خالی به ایران برگشتند و نتوانستند همچون استقلال ستاره آسیایی کسب کنند.

* باید به فکری و کادر فنی جدید فرصت کافی داده شود

«محمود فکری» و سایر اعضای کادر فنی استقلال که به این تیم پیوسته‌اند زمان زیادی برای پیاده کردن اندیشه‌ها و برنامه‌های تاکتیکی خود نداشته‌اند  باید به آنها فرصت داد تا بتوانند به اهدافی که مد نظرشان است برسند. من شاید به عنوان یک استقلالی توقع داشته باشم این تیم خوب بازی کند اما باید در این شرایط از آبی‌پوشان حمایت کنم و زمان کافی را به کادر فنی بدهم. فکر نمی‌کنم نیم فصل زمان زیادی باشد برای مربیان استقلال که همگی از استقلالی‌ها متعصب هستند.

* تیم باید نتیجه بگیرد، به بازی خوب امتیاز نمی دهند

من یک چیز دیگر می‌گویم. اینکه اگر استقلال خوب بازی می‌کرد و نمی‌توانست امتیاز بگیرد همین منتقدان می‌گفتند به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و باید این تیم نتیجه بگیرد. در مقطع فعلی استقلال فاصله زیادی با صدر جدول ندارد و به زودی می‌تواند رتبه اول را به نام خود کند. من امیدوارم شرایط به گونه‌ای در هفته‌های آینده رقم بخورد که نتیجه‌گیری این تیم با بازی زیبا توام شود.

* استقلال تا روز پایانی مدهی اصلی تصاحب جام قهرمانی خواهد بود

من نمی‌گویم استقلال صددرصد قهرمان می‌شود اما اطمینان دارم این تیم تا روز پایانی مدعی اصلی تصاحب جام خواهد بود. بازیکنان و مربیان این تیم انگیزه‌های زیادی دارند تا وقتی فصل فوتبالی به پایان رسید حداقل یک جام به هواداران هدیه کنند.

اخبار استقلال

        


 مطالب مرتبط:

پرویز مظلومی: با این برنامه ریزی ها بیشترین ظلم به استقلال شد؛ به دنبال سرمربیگری استقلال نیستم

محمد نیک سیرت: برنامه‌ریزی اشتباه سازمان لیگ همه را در آورده است؛ فکری درست می گوید زور باشگاه استقلال کمتر است

محمود فکری: زور ما مثل بعضی تیم ها به سازمان لیگ نمی رسد؛ مثل یک عده دلال و درصد بگیر نیستم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار