دربی امیدها

تیم فوتبال امید استقلال در داربی امیدهای پایتخت مقابل پرسپولیس به برتری رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، از هفته چهارم لیگ برتر امیدها، بعداز ظهر امروز تیم استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان پرسپولیس بود که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان آرش برهانی به پایان رسید.

 

پرسپولیس با هدایت منصور هاشمی در نیمه اول با تک گل محمد عمری برنده به رختکن رفت اما در نیمه دوم علی امینایی در دقیقه 53 دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه یک-یک مساوی شود. این سومین مسابقه‌ای است امینایی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین می‌شود و برای استقلال گلزنی می‌کند. در ادامه محمدحسین فلاح در دقیقه 66 گل دوم را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا آبی‌پوشان در نهایت با نتیجه دو بر یک به برد شیرینی دست پیدا کنند.
قضاوت این مسابقه بر عهده امیر عرب‌براقی داور لیگ برتر فوتبال بزرگسالان ایران بود. ضمن اینکه نیمه اول این دیدار پخش زنده تلویزیونی نداشت.
تیم امید استقلال با کسب این سه امتیاز مهم جایگاه خودش را با 10 امتیاز در رده دوم جدول محکمتر کرد. پرسپولیس هم با قبول این شکست در امتیاز7 و رده سوم باقی ماند. تیم پیکان با 12 امتیاز صدرنشین فعلی این مسابقات است.
 گلزنان امید استقلال:
علی امینایی و محمدحسین فلاح
کادرفنی تیم امید استقلال تهران
سرمربی: آرش برهانی
مربیان: علی تیموری، یاسر جلالی، فرهاد غیابی، مرتضی ذبیحی، امیر امینی فر، ماهان ممبینی و نیما خیراندیش
سرپرست: مجید چهاردولی
به گزارش استقلال نیوز، در پی پیروزی ارزشمند تیم فوتبال امید استقلال در بازی دربی پایتخت مقابل امیدهای پرسپولیس، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد کادر فنی و بازیکنان تیم امید استقلال اعلام کرد:
طبق وعده‌ای که پیش از بازی به اعضای تیم امید استقلال داده شد، پاداش نقدی این پیروزی ارزشمند به کادر فنی و بازیکنان تیم امید استقلال پرداخت خواهد شد.
دربی امیدها
دربی امیدها
دربی امیدها
به گزارش استقلال نیوز، امیدواریم روز دوشنبه هم شاهد برتری تیم فوتبال استقلال مقابل پیروزی در دربی ۹۳ پایتخت باشیم تا آرش برهانی به عنوان سرمربی امیدها و دستیار فکری در کمتر یک هفته در دو دربی برنده شده باشد.

تیم فوتبال استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار