رضا عنایتی

کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: خط حمله استقلال احتیاجی به تعریف و تمجید ندارد، بدون شک مهاجمان استقلال در لیگ ایران بهترین هستند و روز سختی را برای مدافعان پرسپولیس در شهرآورد رقم می‌زنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا عنایتی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتوگو با ایرنا، در خصوص عملکرد استقلال تا پیش از شروع شهرآورد 93، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

         

استقلال پیشرفت چشمگیری داشته است

استقلال در بازی‌های اخیر خود پیشرفت چشمگیری نسبت به گذشته داشته است. این تیم از لحاظ فنی عملکرد قابل قبولی را به اجرا گذاشته که قایل ستایش است.

در بازی با آلومینیوم اراک استقلال بدون نقص و عالی بازی کرد، آبی‌پوشان در فاز دفاعی و هجومی توانستند بازی خود را به حریف دیکته کنند.

رشید مظاهری عالی کار کرده است

رشید مظاهری درون دروازه استقلال عالی کار کرده است،او در بازی‌های اخیر استقلال نقش مهمی در پیروزی‌های آبی‌پوشان داشته است.

خط دفاع استقلال به هماهنگی لازم رسیده است

خط دفاع استقلال به هماهنگی لازم رسیده است، آنها توانسته‌اند فضاها را به خوبی پوشش دهند و در یارگیری نفر به نفر موفق عمل کنند.

خط هافبک استقلال هارمونی لازم را پیدا کرده است

خط هافبک استقلال هارمونی لازم را پیدا کرده است، این نفرات علاوه بر اینکه دوندگی زیادی در زمین دارند توپ را به خوبی به چرخش در می‌آورند و فضاها را پوشش می‌دهند.

خط حمله استقلال احتیاجی به تعریف و تمجید ندارد

خط حمله استقلال احتیاجی به تعریف و تمجید ندارد، بدون شک مهاجمان استقلال در لیگ ایران بهترین هستند و روز سختی را برای مدافعان پرسپولیس در شهرآورد رقم می‌زنند.

به گزارش استقلال نیوز، به دلیل جعل مدرک توسط فدراسیون فوتبال و تیم پیروزی و همچنین عدم برگزاری دیدار سوپر جام، خبرگزاری استقلال‌نیوز همچون دیگر استقلالی‌ها، نتیجه این دربی را قانونی ندانسته و آن را لحاظ نمی‌کند و نخواهد کرد.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ این بازی‌های نخ‌نمای ضایع را تمام کنید؛ ترس از استقلال و هوچیگری ذاتی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار