سعید بیگی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی دربی و نتیجه آن تا حدودی تاثیر مستقیم در قهرمانی و سرنوشت این لیگ دارد و امیدوارم تیم استقلال بتواند برنده این بازی باشد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، سعید بیگی در گفتگو با مهر در خصوص شرایط استقلال با هدایت محمود فکری و همچنین دربی روز دوشنبه، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

*  استقلال حتما خوب است که نتیجه می گیرد

مگر خوب بودن چیست و چه شکلی است که استقلال نیست؟ خوب بودن یعنی خوب بازی کردن و خوب نتیجه گرفتن. وقتی آبی پوشان بهتر از همه تیم‌ها نتیجه می‌گیرند، یعنی فعلاً از همه بهتر هستند و سایر بحث‌ها هم حاشیه است.خوب بازی کردن با زیبا و چشم‌نواز بازی کردن دو تعریف متفاوت دارد. استقلال شاید چشم‌نواز بازی نکند، اما حتماً خوب است. البته که از نظر من مقابل آلومینیوم تا حدودی چشم‌نواز هم بازی کرد.

*  پیروزی مقابل آلومینیوم یک نتیجه روحیه بخش بود

پیروزی مقابل آلومینیوم یک نتیجه روحیه بخش بود تا باعث شود تیم با اعتماد به نفس بیشتری وارد دربی شود. البته که شرایط دربی کاملاً با شرایط دیگر بازی‌ها تفاوت دارد و در بسیاری از مواقع تیم‌هایی که در جدول پایین‌تر بودند در این بازی خاص عملکرد بهتری داشتند. اما در مجموع شرایط دربی را نمی‌توان از پیش تعیین کرد.

*  نقطه برتری و قوت هر دو تیم دروازه‌بان‌ها هستند

با اینکه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس در خط دفاعی شأن تزلزل دارند و به تیم‌های حریف نسبتاً زیاد موقعیت می‌دهند، اما مظاهری و لک این روزها بهترین عملکرد و کمترین اشتباه را دارند تا دروازه سرخابی‌ها به سختی و به ندرت باز شود. به نظر من نقطه برتری و قوت هر دو تیم دروازه‌بان‌ها هستند.

* تفاوت فاحش دو تیم هم در خط حمله آنهاست

تفاوت فاحش دو تیم هم در خط حمله آنهاست. دست فکری در خط حمله کاملاً باز است و بازیکنان مختلفی دارد که می‌تواند با آنها در ۹۰ دقیقه بازی تاکتیک‌های مختلفی را اجرا کند. اما گل محمدی دست پری در خط حمله ندارد و برای باز کردن دروازه استقلال باید بیشتر چشم به ضربات ایستگاهی داشته باشد.

*  بازی دربی سرنوشت قهرمانی را رقم می زند

دربی می‌تواند در تعیین سرنوشت تیم قهرمان هم تأثیرگذار باشد و من امیدوارم پیش از هر چیز این یک بازی خوب و با کیفیت فنی باشد و به جز آن به عنوان پیشکسوت استقلال امیدوارم بازی با پیروزی این تیم به پایان برسد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

پیش از شهرآورد 93/ شاهرخ بیانی: انتخاب 11 بازیکن اصلی برای فکری مشکل شده است؛ تیمی که دچار غرور نشود دربی را می برد!

پیش از شهرآورد 93/ بیژن طاهری: استقلال به شرایط ایده آل رسیده است؛ کفه ترازو به نفع استقلال سنگین‌تر است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار