نشست خبری فکری قبل از دربی 93

سرمربی تیم فوتبال استقلال (تاج) در نشست خبری پیش از دیدار با پیروزی گفت: به دنبال خلق نماد خاصی نیستم همینکه بتوانم هواداران را شاد کنم برای من کافی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از بازی با پیروزی در خصوص این بازی و شرایط آبی پوشان قبل از شهرآورد نود و سوم، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

           

* از وضعیت جسمی و روحی خوبی برخودار هستیم

خدا را شکر در بازی های گذشته شرایطی را به وجود آوردیم که بازیکنان از نظر روحی وضعیت خوبی دارند و در این هفته تمرینات خوبی را گذراندیم. بازیکنان ما از وضعیت جسمی و روحی خوبی برخودار هستند.  چون این دیدار بینندگان زیادی در جهان دارد خیلی مهم است به جز بحث فنی یک بازی بدون چالش و جنجال برگزار شود که در سالهای آینده بیینندگان از آن به نیکی یاد کنند.

* همیشه عاشق بازی دربی بودم

بازی‌های زیادی را به عنوان بازیکن گذراندم. به عنوان مربی چند بازی روی نیمکت بودم و به عنوان اولین سرمربی اولین تجربه را دارم ولی خدا را شکر حس خوبی دارم. همیشه عاشق دربی بودم و خیلی این مسابقه را دوست داشتم. در مجموع امیدوارم بازی خوبی انجام شود و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

نشست خبری فکری قبل از دربی 93

* بازی کردن با تمام توان خواسته من از بازیکنان است 

پیروزی آنطور که می‌گویند هم بسته بازی نمی‌کند و در اکثر بازی ها تهاجمی بوده است. شاید هفته گذشته به خاطر داشته هایش این سبک را بازی کرده ولی برای بازی فردا باید تا فردا صبر کنیم تا ببینیم چه نفراتی را انتخاب می‌کنیم. به بازیکنانم تاکید کردم آرامش داشته باشند و نگران نتیجه بازی نباشند. برای من خیلی مهم است که بچه‌ها با تمام توانشان بازی کنند.

* ما یک «تیم» داریم که همه با هم یکدست و رفیق هستند

خوشبختانه فضای خوبی در تیم ما به وجود آمده و بازیکنان ما با جان و دل کار  و صبوری کردند و با تلاش تیم را به اینجا رساندند. ما یک «تیم» داریم که همه با هم یکدست و رفیق هستند. امیدوارم قدر این بازیکنان را مسئولان هم بدانند. مطمئنم فردا 11 بازیکن بهتر از محمود فکری که در استقلال بازی می کردند خواهیم داشت.

* دربی جای استفاده از جوان ها نیست 

در دربی شاید این اتفاق رخ ندهد که به بازیکن جوان میدان دهیم ولی از این جوان‌ها همانند خاقانی زیاد داریم ولی در ادامه لیگ از این جوان‌ها استفاده کنیم.

* به فکر خلق نماد خاصی نیستم

به فکر خلق نماد خاصی نیستم ولی به فکر این هستم طرفداران استقلال را خوشحال کنم. دوست دارم آنها را شاد ببینم. اتفاقاتی که در سالهای گذشته رخ داده اتفاقات خوبی بود و امیدوارم فردا هم این اتفاق رخ دهد.

نشست خبری فکری قبل از دربی 93

* اگر نیاز باشد از مرادی استفاده می کنیم

مرادی در اردوی ما حضور دارد و اگر نیاز باشد از این بازیکن استفاده می کنیم.

* ما تیمی نیستیم که برای نباختن وارد زمین شویم

نباختن خوب است ولی ما تیمی نیستیم که برای نباختن وارد زمین شویم. ما در دفاع تیمی شکل خوبی پیدا کردیم و سعی می‌کنیم در بازی فردا دروازه تیممان بسته بماند و دوباره کلین شیت کنیم. در خط تهاجمی هم نفرات خیلی خوبی داریم و ان‌شاالله دروازه حریف را هم باز کنیم.

* در داخل مستطیل سبز با رقیبمان رقابت و بیرون رفاقت داریم

مدیران کادر فنی و بازیکنان را ممنوع المصاحبه کردند ولی این موضوع برای خودشان نبوده است. البته من مصاحبه این عزیزان را نخوانده‌ام و ندیده‌ام. در مجموع ما دوستان خوبی در استقلال و پرسپولیس هستیم و در داخل مستطیل سبز با هم رقابت داریم. خیلی از دوستان ما در تیم پرسپولیس حضور دارند. خیلی از طرفداران پرسپولیس از دوستان خوب ما هستند و باید فضایی را به وجود بیاوریم که رفاقت را حفظ کنیم و رقابت خوبی هم داشته باشیم.

* دربی هیچ ربطی به جدول و شرایط تیم ها ندارد

تمام تلاشمان را می‌کنیم یک بازی منطقی داشته باشیم. دربی هیچ ربطی به جدول و شرایط تیم ها ندارد.بازیکنان ما باید مراقب باشند که این موضوع گول زننده نباشد و باعث غرور بیجای آنها نشود. تیم ها در این مسابقه دوست دارند اول بازنده  نباشند و در درجه دوم برنده شوند. ما دوست داریم بازی را در اختیار داشته باشیم و در ادامه بازی را کنترل کنیم و در آخر بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.

* منع فعالیت در فضای مجازی آرامش را به تیم بازگرداند 

خوشبختانه چیزی که من می‌خواستم در این یکی دو هفته به وجود آمده و آرامش خوبی به خصوص در هفته گذشته در تیم حکمفرما بوده است. ما تمرینات خوبی را انجام دادیم و آماده هستیم و امیدوارم فردا روز خوب بازیکنان ما باشد.

* امیدوارم همانند دوران بازیگری بازهم در دربی موفق باشم

باید ببینیم بعد از بازی چه اتفاقی رخ می‌دهد( با خنده) سعی کردم در این مدت هر تجربه‌ای را که به دست آوردم به بچه‌های تیمم منتقل کنم. امیدوارم جام‌هایی در دوران بازی کردنم به دست آوردم در دوران مربیگری به دست بیاوریم و امسال هم این جام را برای تیم بگیریم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

داوران هفته هشتم لیگ برتر 99/00 مشخص شدند؛ داور تهرانی قاضی شهرآورد نود و سوم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار