کاظم قیم

معاون بین الملل باشگاه استقلال گفت:میلیچ با ترفند اهدای وکالت به پدر و مادرش پاسپورت خود را از باشگاه استقلال دریافت کرد!

  

به گزارش استقلال نیوز، کاظم قیم معاون بین الملل باشگاه استقلال (تاج) در گفتگویی در خصوص آخرین وضعیت میلیچ و قهر این بازیکن صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

          

* میلیچ با ترفند پاسپورتش را گرفت

بحث گرفتن پاسپورت میلیچ به 3 هفته پیش بازمیگردد. این بازیکن در آن زمان هیچ نوتیسی به باشگاه ارسال نکرده و اعلام کرده بود برای انجام یک کار اداری، باید قبل از سال نوی میلادی به سفارت کرواسی مراجعه کند و یک وکالتی را به پدر و مادرش در کرواسی بدهد. چرا که همسر او در ایران است و کسی در کشور کرواسی نیست که کارهای او را انجام دهد.

* میلیچ می گفت این نوتیس ها را جدی نگیرید!

حتی اگر بنا را بر این بگذاریم که میلیچ به باشگاه نوتیس داده باشد، او قبلا چندین بار سابقه ارسال نوتیس را داشته و میلیچ روی این نوتیس های ارسالی پافشاری نمی کرد. چرا که با باشگاه به توافق می رسید که به صورت اقساطی طلبش را از باشگاه دریافت کند.میلیچ پس از ارسال نوتیس آخر، به باشگاه مراجعه کرد و خبر از اعلام عدم دریافت حقوقش داد و حتی خودش گفت که این نوتیس ها را جدی نگیرید. من برای محکم کاری و گرفتن مطالباتم این کار را کرده ام.

* رفتن میلیچ به من چه ارتباطی دارد!

پاسپورت میلیچ دست من نبوده است. من گاوصندوق دار باشگاه نیستم که دوستی مغرضانه گفته است که پاسپورت بازیکنان باید دست من باشد. بعضی ها تیتر زده اند بی تجربگی مسئول بین الملل باشگاه استقلال باعث رفتن میلیچ شده است. حتی در قضیه استراماچونی نیز من را مقصر کردند.پاسپورت بازیکنان دست دبیرخانه باشگاه است و میلیچ پاسپورتش را از آنجا گرفته است. چون برای انجام کارهای تمدید پروانه اقامت به پاسپورت بازیکنان خارجی نیاز دارد. من کارهای مهمتری دارم که دنبال پاسپورت نمی روم. اصلا کسی پاسپورتی به من نداده است که بخواهند از من تحویل بگیرند

* نگه داشتن بدون دلیل پاسپورت اتباع بیگانه جرم است!

میلیچ برای دریافت پاسپورتش مراجعه کرد و ما به آقای مددی گفتیم این بازیکن همچین درخواست دارد. ایشان نیز گفتند به میلیچ بگویید ما دنبال کارهای تمدید پروانه اقامت او هستیم و نمی توانیم فعلا پاسپورتش را به او بدهیم. بعد از 10 روز این بازیکن دوباره مراجعه کرد و گفت چند روز دیگر سال نوی میلادی است و همه جا تعطیل است و من باید این کارهایم را انجام دهم. حتی میلیچ به خود من گفت اگر پاسپورتم را ندهید، با سفارت کرواسی مراجعه و اعلام می کنم پاسپورت من را گرفته اید. نگه داشتن بدون دلیل پاسپورت اتباع بیگانه جرم محسوب می شود.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

توطئه دیگر از وزارت ورزش و عوامل گماشته/ میلیچ هم ایران را ترک کرد؛ میراث استراماچونی در راه سرمربی ایتالیایی!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار