a2519f3d 2c87 49b9 a2a2 31b755a42e3e

عضو هیات مدیره استقلال گفت: تمام تصمیمات در هیأت مدیره به صورت جمعی گرفته می شود و نجف زاده تنها یک رأی دارد. 

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود معینی در گفت و گو با کاپ درباره شکست این تیم مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: باخت بدی بود. شرایط برای ما سخت تر شد. اتفاقی که دو هفته پیش برای پرسپولیس افتاده بود حالا این بار برای ما تکرار شد. باید تلاش کنیم حداقل بتوانیم در این فصل سهمیه را کسب کرده و درجام حذفی نیز قهرمان شویم. 

وی در خصوص اتفاقاتی که بین رحمتی و قلعه نویی افتاد افزود: مهدی رحمتی از ابتدای فصل به عنوان کاپیتان بازی های خوبی را برای استقلال به نمایش گذاشته بود و فکر می کنم تنها بازی بود که وی از ابتدای بازی عصبی بود. همین موضوع روی تیم تاثیر منفی گذاشت. به خصوص در دفاع وسط های ما. من حرکت او را نپسندیدم.

عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد: ما یکی از ضعیف ترین بازی های دوران خود در لیگ برتر را انجام دادیم. استقلال در این بازی نشان داد که شخصیت قهرمانی ندارد. من بعد از بازی نگران هواداران شدم. هشتادهزار نفر روز گذشته برای حمایت تیم به ورزشگاه آمدند و کادر فنی باید به آنها پاسخ بدهد. کادر فنی که دیروز نه بازی خوبی انجام داد و نه توانست حواشی را جمع و جور کند. به نظرمن مظلومی باید همان ابتدای بازی با رحمتی صحبت می کرد.

معینی درباره بی احترامی هایی که به امیر قلعه نویی در ورزشگاه صورت گرفت خاطرنشان کرد: مگر همین استقلال در تبریز در نیم فصل اول جلوی چشمان هواداران تراکتور به پیروزی نرسید. مگر برخورد بدی با استقلال صورت گرفت. من این رفتارها را نپسندیدم.

عضو هیات مدیره استقلال ادامه داد: ما چهار بازیکن خارجی از ابتدای فصل داشتیم که هیچ کار مثبتی برای تیم نداشتند و فقط بدهی به این تیم اضافه شد. همچنین شهباززاده روز گذشته یکی از ضعیف ترین عملکردهای خود را در زمین انجام داد. به نظرم امیر قلعه نویی شناخت کاملی از تیم داشت و همین موضوع باعث شد در این بازی به موفقیت برسد.

وی درخصوص دو دیدار آینده استقلال تا پایان فصل اذعان داشت: اگر ذوب آهن در لیگ چهارم نشود ما در فینال جام حذفی نیز مشکل خواهیم داشت. چون آنها هم به دنبال کسب سهمیه هستند. 

معینی درباره صحبت های مقداد نجف نژاد مبنی بر اینکه کادر فنی استقلال تغییر خواهد کرد گفت: تمام تصمیمات تیم باید در هیات مدیره بررسی شود.آقای نجف نژاد به عنوان رئیس هیات مدیره نظر خودش را گفته است. کلیه نفرات هیات مدیره باید تصمیم بگیرند. ایشان یک رای دارد اما به نظر من در این شرایط تغییر مربی به صلاح نیست و روی تیم اثر منفی میگذارد.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار