1884624

سایت رسمی باشگاه استقلال در حمایت از دروازبان و کاپیتان این تیم بیانیه ای منتشر کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سایت رسمی باشگاه استقلال در بیانیه ای از کاپیتان سید مهدی رحمتی حمایت کرد.متن این بیانیه را در زیر می خوانید.

""اگر می خواهید بدانید مهدی رحمتی و واکنش های منحصر به فرد او در استقلال در فصل جاری چگونه باعث رنجش خاطر دشمنان او شده است کافی است رسانه های مجازی و کاغذی را صبح دوشنبه اندکی مطالعه کنید تا شاهد عقده گشایی دشمنان استقلال و کاپیتانش باشید. مهدی رحمتی که در فصل جاری با مهارهای شگفت انگیزش برابر نفت تهران و تراکتورسازی تبریز استقلال را به همراه دیگر بازیکنان آبی پوش راهی فینال جام حذفی کرده است، حالا تبدیل به سیبل منتقدین شده است و هر کسی که این روزها از استقلال و رحمتی کینه دارد، صبح دوشنبه را زمان خوبی برای عقده گشایی می داند. سوالی که از منتقدان رحمتی باید پرسید این است که آیا اگر مهار شگفت انگیز رحمتی در لحظات پایانی دیدار با سایپا نبود، آیا استقلال مدعی جام قهرمانی لیگ بود که حالا او را متهم به از دست دادن جام قهرمانی می کنید؟ آیا عملکرد دروازه بان استقلال در نزدیک به سی بازی در فصل جاری را فراموش کرده اید و یا منافعتان حکم می کند تا این چنین بی رحمانه وی را مورد انتقاد قرار دهید؟ آیا مهدی رحمتی که در نیمه نهایی جام حذفی با نزدیک به 10 سانتی متر عضله پاره نزدیک به بیست دقیقه از دروازه استقلال محافظت کرد تا استقلال همچنان مدعی کسب یک جام باشد، شایسته چنین کلماتی است؟ هواداران استقلال در تمام دقایق بازی روز یکشنبه استقلال جانانه از کاپیتان خود دفاع کردند و با صدا زدن نام او نشان دادند مانند برخی استقلالی نماهای ورشکسته نمک خوردن و نمک دان شکستن را بلد نیستند و مطمئنا همان فریادهای 80 هزار آبی دل آزادی برای کاپیتان استقلال پاداشی جاودانه بود.""

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار