bnjlk

باشگاه استقلال در اقدامی زیبا از هواداران خود به خاطر حضور پرشور در روز بازی با تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی قدردانی کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، سایت رسمی باشگاه استقلال پیام تشکر این باشگاه از هواداران را ممتشر کرد که در ادامه ملاحظه می کنید.

""بدون شک عصر یکشنبه برای هواداران استقلال روز خوبی نبود. تیم بزرگ و پر افتخار پایتخت در دیدار مهم برابر رقیب خود شکست خورد تا شانس استقلالی ها برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسیار کم شود. با این وجود اما هواداران استقلال برنده اصلی و قطعی این حضور بودند. هواداران استقلال که با وجود برگزاری بازی در روز وسط هفته تواستند بیش از 100% جایگاه هایی که به آنها اختصاص یافته بود را پر کنند، تا آخرین لحظه با حمایت از استقلال بزرگ و بازیکنانش بار دیگر بزرگی خود را نشان دادند. باشگاه استقلال ضمن تشکر و قدردانی از این حضور پررنگ هواداران در ورزشگاه، تمام تلاش خود را برای کسب عنوان جام حذفی انجام می دهد و امیدوار است تا با قهرمانی در جام حذفی، محبت هواداران پرشور استقلال را جبران کند.""

 

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار