فرشاد فلاحت زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بعضی رفتارها و تبعیض ها از سمت وزارت ورزش شائبه هواداری این سازمان از یک تیم خاص را در جامعه به وجود می آورد

 

به گزارش استقلال نیوز، فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با میزان در خصوص شرایط آبی پوشان با مدیریت مددی و همچنین برتری این تیم مقابل نساجی، توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

* تیم نساجی مقابل استقلال فوتبال بسته‌ای انجام داد
تیم نساجی فوتبال بسته‌ای انجام داد و به صورت لایه‌ای در حال دفاع بود. استقلال هم حملات زیادی انجام داد و در این موارد که تیمی بسته بازی می‌کند راه رسیدن به گل شوت از راه دور است که به خوبی استقلال انجام داد و ۳ امتیاز را گرفت.
 * بعضی تبعیض ها شائبه طرفداری وزارت از تیم خاص را به وجود می‌آورد
استقلال قبل از اینکه به صدر جدول برسد هم از مدیریت ضربه خورده بود و مشکل داشت. قطعا مشکلات مدیریتی روی بازیکنان تاثیرگذار است که نمونه‌اش حرکت وریا غفوری بود، بازیکن انقدر عصبی بود که نتوانست به بازی ادامه دهد. استقلال نیاز به مدیریت قوی دارد که بتواند ارتباط خوبی با بازیکنان و وزارت ورزش داشته باشد. در حالی که استقلال صدر جدول است این مشکلات را دارد، اما رقیب در حال تقویت تیم خود است و این تفاوت‌هاست که شائبه‌هایی را در جامعه به وجود می‌آورد.
* هیچ مربی داخلی در حد فکری نیست
من از فکری می‌خواهم آرامش را به تیم تزریق کند. هیچ مربی داخلی در حد فکری نیست که جایگزین او شود. فکری باید با وریا صحبت کند و مشکلات او را حل کند. من از صمد مرفاوی و پرویز مظلومی می‌خواهم به عنوان بزرگتر زودتر حواشی را از استقلال دور کنند.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

محمد محمدی: نیازی نیست که برخی به غفوری درس اخلاق بدهند؛ هواداران نگذارند دشمنان به مقاصد شوم خود برسند

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار