بیژن طاهری

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: من نمی فهمم چرا بازیکنی که یک روز عصای دست استراماچونی و فرهاد مجیدی بوده باید با کج سلیقگی روی نیمکت بنشیند!

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو سابق کادر فنی باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، درباره شرایط استقلال پس از شکست مقابل سپاهان و همچنین عملکرد محمود فکری، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* بازی ندادن به ریگی از نظر من یک کج‌سلیقگی است

فکر می‌کنم این ضعیف‌ترین بازی استقلال در لیگ بیستم بود. در تیم نه تمرکز بود، نه هماهنگی و از طرفی بازیکنان عصبی بودند. نمی‌دانم چه شده است، اما تیم عصبی بازی می‌کند و تیم هنوز جمع و جور نشده است. پس از اینکه استقلال دو گل عقب افتاد، بازیکنان نتوانستند خودشان را جمع کنند و کار از دست کادر فنی هم خارج شد. از طرفی معتقدم که مسعود ریگی خیلی می‌تواند به تیم کمک کند، اما نمی‌دانم چرا از او مقابل خط دفاعی استفاده نمی‌کنند. در زمان استراماچونی و مجیدی، ریگی مهره تأثیرگذاری در استقلال بود و به خوبی می‌توانست تمام حملات و ضدحملات حریف را خنثی کند، اما اکنون او تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده است. نمی‌دانم این تصمیم چگونه اتخاذ شده، اما بازی ندادن به ریگی از نظر من یک کج‌سلیقگی است.
 * مطمئناً کادرفنی می‌توانند شرایط تیم را سر و سامان بدهد
فکر می‌کنم بیشتر از همه ما و حتی هواداران، این محمود فکری است که دوست دارد استقلال پیروز شود. او نفر اول تیم است و پیروزی و موفقیت استقلال، افتخار بزرگی برای او خواهد بود. با این حال آنچه در این فصل دیده شده، بالانس نبودن (عدم تعادل) استقلال است که نمی‌دانم این مشکل به چیدمان ترکیب ارتباط دارد یا نه. با این حال آنچه ما می‌دانیم، استقلال در این فصل در مقاطع مختلف بازیکنان مصدوم زیادی هم داشت که باعث تغییرات در ترکیب تیم شد و این مسئله نیز نقش خود را داشته است. شاید این ایرادی است که می‌تواند به کادر فنی گرفت، اما به نظرم نباید به این ایراد پرداخت تا کادر فنی کار خودش را انجام دهد. مطمئناً آنها می‌توانند شرایط تیم را سر و سامان بدهند.
* مربی استقلال نباید وارد فضای کُری خوانی شود
چون خودم هیچ فعالیتی در فضای مجازی ندارم. نمی‌دانم نگاه او به فضای مجازی اینگونه است یا نه، اما به نظرم کسی که سرمربی استقلال است، نباید وارد فضای کری خواندن شود. اینکه یک مربی بخواهد کری‌خوانی کند، تمرکز تیم خودش را می‌گیرد و به نظرم سرمربی استقلال نباید کری‌خوانی کند. کری‌خوانی همیشه برای هواداران بوده و کری‌خوانی در فضای مجازی که بدتر است. در فضای مجازی هر کسی هر کاری بخواهد انجام می‌دهد و همین فضا به خیلی‌ها آسیب زده است که شاید کوچک‌ترین آسیب آن به یک مربی وارد می‌شود.
* کادر فنی استقلال باید تمام تمرکزش را روی نیم‌فصل دوم بگذارد
آنچه من اعتقاد دارم، این است که کادر فنی استقلال باید تمام تمرکزش را روی نیم‌فصل دوم بگذارد. شاید با شکست مقابل سپاهان، استقلال یک بازی شش امتیازی را از دست داده است، اما می‌تواند به رقابت برگردد. آقای فکری باید با کادر فنی جلسه بگذارد و مشکلات را بررسی کنند، چون معتقدم که این تیم همه چیز دارد و همه جور مهره‌ای در اختیار کادر فنی قرار دارد. امیدوارم که نتایج استقلال در نیم‌فصل دوم بهتر شود.

 


 مطالب مرتبط: 

اختصاصی استقلال نیوز/ مشکل اصلی استقلال، مشکل مدیریتی و ساختاری است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار