بیژن طاهری

مربی سابق تیم فوتبال استقلال (تاج) گفت: نمی‌توانم هواداران را به سکوت دعوت کنم، چون هوادار دلش در چند سال اخیر سوخته است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو سابق کادر فنی باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

شرایط استقلال؟

این روزها اظهارنظر درباره استقلال زیاد است و بهتر است به جای صحبت کردن‌ از استقلال حمایت کنیم. برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی سرمربی استقلال است؛ هر کسی باشد، حمایت می‌کنم.

آخرین باری که محمود فکری را دیدم، با او دعوایم شد. فکر کنم سال 86 بود که در یکی از بازی‌ها روبه‌روی استقلال که مربی بودم با فکری دعوایم شد، بنابراین ارتباطی با فکری ندارم که بخواهم بی‌جهت از او دفاع کنم. 12-13 سال است فکری را ندیده‌ام. امروز هم به خاطر استقلال از او حمایت می‌کنم. با شرایطی که وجود دارد، کار کردن سخت است. یک روز بازیکن به تمرین نمی‌آید و یک روز صحبت از مشکلات بازیکن دیگری می‌شود.

* اعتراض‌های هواداران به کادر فنی و مدیریت باشگاه؟

هوادار وقتی می‌بیند تیم رقیب سر و سامان گرفته و بازیکن می‌گیرد، پیش خودش فکر می‌کند چرا استقلال شرایط مشابه آنها را ندارد. با این حال، نظرم این است که در مقطع فعلی سکوت کنیم. خودم مایل نیستم صحبت کنم و دوست دارم سکوت کنم تا ببینیم تکلیف چه می‌شود، اینکه آیا کسی پیدا می‌شود به استقلال سر و سامان دهد؟

* فضای پرتنش در صفحات مجازی علیه استقلال؟

صفحات مجازی همه را به جان هم انداخته است. هر مربی می‌آید، صفحات مجازی علیه او می‌شوند و پُست می‌‌گذارند. از بازی‌هایی که راه افتاده، خسته شده‌ام. می‌ترسم چیزی بگویم و داستانی شود. بهتر است همه از پیشکسوتان گرفته هواداران گرفته از تیمشان حمایت کنند.

* صحبت پایانی؟

نمی‌توانم هواداران را به سکوت دعوت کنم، چون هوادار دلش در چند سال اخیر سوخته است. کسی که کار و زندگی‌اش را رها می‌کند و نگران استقلال است، یعنی دلش سوخته. مدیریت در باشگاه استقلال ضعف دارد. حساب‌های من به خاطر عدم پرداخت پول از سوی باشگاه از طرف اداره مالیات بسته شده است. شکایت هم نکرده‌ام، اما مدیریت باید فکری به حال این وضعیت کند. مدیریت باشگاه درست باشد، خیلی چیزها درست می‌شود. به من ثابت شده که مدیریت استقلال ضعف دارد.

 


 مطالب مرتبط:

سعید لطفی: گواردیولا هم در این دولت با استقلال موفق نخواهد شد؛ در این تیم روحیه خوبی حکمفرما نیست

اختصاصی استقلال نیوز/ مشکل اصلی استقلال، مشکل مدیریتی و ساختاری است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار