رضا رجبی

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: هواداران استقلال از اتفاقات سالهای اخیر به شدت ناراحت هستند و همین باعث می‌شود آنها دست به رفتارهایی مغایر با هنجارهای اجتماعی بزنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با مهر، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

* شرایط این روزهای استقلال و ناراحتی هوادارن این تیم؟

از اینکه شاهد برخی از اتفاقات و هنجار شکنی‌های هواداران استقلال هستم ناراحت می‌شوم. اما باید ریشه‌یابی کرد تا مشخص شود دلیل این همه خشم و عاصی گری از هواداران استقلال چیست.

هواداران استقلال عاصی و خشمگین هستند که این خشم را ابتدا در فضای مجازی، سپس مقابل ساختمان باشگاه و محل تمرین و بالاخره در خیابان‌های تهران به نمایش گذاشتند. این موج از خشم و نارضایتی نمی‌تواند سازمانی و سامان دهی باشد و ما نباید خودمان را فریب دهیم و تصور کنیم این خیل از جمعیت خطی عمل کرده باشند. این تصور حتی می‌تواند توهین به شعور میلیون‌ها هوادار استقلال باشد.

اگر هوادار استقلال امروز ناراحت است، این ناراحتی معلول اتفاقات سالهای اخیر است. وگرنه با شکست در یکی دو بازی و حتی ناکامی در یک فصل و دو فصل این‌طور کاسه صبر هواداران یک تیم لبریز نمی‌شود. یادمان باشد تیمی که درباره آن صحبت می‌کنیم استقلال است و این تیم در همه نقاط ایران و حتی خارج از ایران هوادار دارد. هوادارانی که شمار آنها به ده‌ها میلیون نفر می‌رسد.

وقتی این تیم بازی دارد و خیل هوادار حتی از شهرستان‌های دور خودش را به تهران می‌رساند، به عشق این تیم است و اگر امروز آنها به خیابان می‌ریزند باز هم از عشق آن است. این هوادار نه روزی که برای حمایت و تشویق به ورزشگاه می‌آید خطی عمل کرده نه امروز که ناراحت است.

هوادار استقلال سالهاست مورد بی مهری قرار می‌گیرد و بارها شاهد متلاشی شدن تیم‌هایی بوده که شانس قهرمانی و حتی قهرمانی آسیا داشته است. حتی اگر این موارد اتفاقی هم بوده باشد، تکرار آن باعث شده تا آنها به این اتفاقات ذهنیت بد داشته و آن را از پیش تعیین شده بدانند.

این تیم برای نتیجه گرفتن به آرامش نیاز دارد و من چون نزدیک به باشگاه نیستم نمی‌دانم مشکل الان چیست که وضعیت به هم ریخته است، اما مدیران مجموعه باید تلاش کنند تا این آرامش به تیم باز گردد.

* ادامه همکاری فکری با استقلال؟

من اصلاً به اسامی کاری ندارم، اما کدام یک از مربیان ایرانی در چند سال اخیر آرامش و تمرکز داشته‌اند؟ عده‌ای الان حکم می‌دهند که فکری باید اخراج شود، اما آیا برای بعد از اخراج فکری هم کاری فکری کرده‌اند؟ من فکری را صددرصد تایید نمی‌کنم و حتماً او هم ایراداتی که دارد باید برطرف کند، اما با این حال با کمی حمایت و آرامش قطعاً می‌تواند بهتر از این عمل کند. ضمن اینکه فکری هم باید قدر این فرصت طلایی که در اختیارش قرار دارد را بداند و اول به خاطر خودش و بعد به خاطر استقلال و هواداران، نقاط ضعفش را برطرف کند.

* صحبت پایانی؟

این تیم از نظر داشتن بازیکن، ظرفیت قهرمانی را دارد و اگر باشگاه به وظایف سازمانی‌اش به خوبی عمل کند و کادر فنی باهوش باشد، ما می‌توانیم به قهرمانی در این فصل امیدوار باشیم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

                                


 مطالب مرتبط:

تجمع هواداران استقلال مقابل مجلس شورای اسلامی؛ آیا نمایندگان به داد هواداران مظلوم می رسند؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار