مهدی امیرآبادی

پیشکسوت باشگاه استقلال (تاج) گفت: استقلال برای قهرمانی شانس دارد اما آنقدر مشکلات در باشگاه هست که کار را خیلی سخت کرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی امیرآبادی پبشکسوت باشگاه استقلال (تاج) در گفتگو با ایلنا، درباره برتری آبی پوشان مقابل فولاد خوزستان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

* برتری استقلال مقابل فولاد؟

باید به مجیدی و کادرفنی جدید استقلال تبریک گفت. با وجود اینکه دو جلسه با تیم تمرین کردند اما هرج و مرج و سردرگمی را ندیدیم و بازی هم اگرچه چشمگیر نبود اما منطقی بازی کردند. کسب سه امتیاز بسیار خوب و این نشان داد که تیم چگونه روحیه دارد و استقلال هنوز زنده است.

* استعفای فکری از سمت سرمربیگری استقلال؟

وضعیت تیم و باشگاه به شکلی بود که باید بگوییم محمود فکری را سوزاندند. او با وجدان پاک در وهله‌ای که کسی شرایط استقلال را قبول نمی‌کرد به عنوان سرمربی آمد و فعالیت کرد و وقتی دید که نمی‌تواند چیزی را تغییر بدهد، استعفا کرد که به نظرم کار درستی انجام داد. ممکن است از نظر نوع و مدل بازی رضایت هواداران را به همراه نداشت اما نتایج استقلال با فکری نتایج بدی نبود.

* انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم؟‌

گفته بودم، هر کسی که بیاید باید آنقدر وزین باشد که مدیریت به افکار او به عنوان نفر اول فنی تیم تمکین کند چون این نوع مدیریت چندین ساله و عملکرد دوستان باعث می‌شود که چنین حرفی بزنم. در بحث حرفه‌ای هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد اما اینجا هر کسی هر کاری دوست دارد انجام می‌دهد. متاسفانه اتحاد در مدیریت نبود و باید کسی را انتخاب می‌کردند که بین هواداران و بازیکنان و بدنه مدیریت باشگاه اتحاد ایجاد کند.

فرهاد مجیدی دو سال پیش با این تیم کار کرده و از روحیه بچه‌ها، تیم و باشگاه و همینطور هواداران به صورت مشخص آگاه است. صحبت‌های مجیدی بعد از بازی نشان داد که او چه اندازه دغدغه هواداران را دارد و خودش را به همین خاطر در یک چالش جدی قرار داده است. مجیدی کاپیتان تیم بوده و علاقه و عشق او به استقلال کاملا مبرهن است پس باید حامی او باشیم تا بتواند کارش را به نحو احسن انجام بدهد و هواداران را خوشخال کند.

* استقلال را مدعی قهرمانی می‌دانید یا خیر؟

به هر حال استقلال شانس دارد اما آنقدر مشکلات در باشگاه هست که کار را خیلی سخت کرده است. قهرمانی یک سری فاکتورها نیاز دارد و همه این‌ها باید اتفاق بیفتد تا قهرمانی رقم بخورد. استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد و می‌شود با این‌ها کار بزرگی انجام داد. امیدوارم که با برطرف کردن نواقص و همدلی همه اعضای باشگاه و تیم در پایان فصل حداقل یک جام در دستان مجیدی ببینیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ آغاز شیرینِ فرهاد، امیر ارسلان نسخه فولاد را پیچید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار