ایمان عالمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اینکه یک عده دارن به طرفداری کمالوند از یک تیم دامن میزنند عجیب است فوتبال حرفه ای دیگر این مسائل را نمی پذیرد.

            

 به گزارش استقلال نیوز، ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با تسنیم، در خصوص پیروزی استقلال مقابل فولاد و شرایط این تیم با هدایت فرهاد مجیدی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

 

* از نظر روحی باید فولاد را می بردیم

مربیان جدید به‌تازگی هدایت تیم را به‌عهده گرفته‌اند و نمی‌توان درباره آنها قضاوت کرد. هر دو تیم به‌دنبال کسب امتیاز بودند، اما فولاد مانند گذشته نبود و جسارت و شهامت سابق را نداشت. استقلال به‌خوبی از تجربه خود استفاده کرد و با یک پنالتی به سه امتیاز رسید، این پیروزی باعث می‌شود استقلال در شرایط روحی خوبی قرار بگیرد و کادر فنی جدید باید عملکرد خود را بررسی کند.

 * باید تغییرات در استقلال کم شود

غفوری و قایدی در سمت چپ و راست بودند و نادری و موسوی پشت آنها بازی می‌کردند، تغییر خاصی حاصل نشده بود و کار درست همین بود که روند کادر فنی قبلی برای این بازی ادامه یابد. من اعتقادی به این رفت‌وآمدها ندارم، اما این اتفاق به هر شکلی افتاد. مجیدی به مدت دو سال و نیم با استقلال قرارداد بست که این باعث می‌شود ثبات در مربیگری تیم باشد.

 * در این سالها مدیریت ضعیف بلای جان استقلال بود

بحث ما از ابتدا، مدیریت و انتخاب‌هایی بود که در چند سال اخیر باعث شد استقلال به این حال و روز بیفتد. در این سال‌ها منصوریان، شفر، استراماچونی، مجیدی و فکری مربیگری کردند که اصلاً برای استقلال خوب نیست. امیدوارم پایان این روند، خوش باشد. ما پیشکسوتان باتجربه‌ای داریم که روی نیمکت تیم‌های مختلف نشسته‌اند و می‌توانند به استقلال کمک کنند.

 * علاقه کمالوند به هر تیمی موضوع مهمی نیست

شواهدی وجود دارد که کمالوند به تیم رقیب علاقه‌ای دارد، اما دنیای فوتبال کاملاً حرفه‌ای است و مربیان ممکن است تیم‌های خود را عوض کنند. باید ببینیم عملکرد کمالوند چگونه است و امیدوارم شرایط تیم بهتر شود. او یک مربی باتجربه و کاربلد است.

* شرایط فکری و کادر او از ابتدای فصل نابسامان بود

شرایط فکری و کادر او از ابتدای فصل نابسامان بود. با این حال این تغییرات درست نیست و مدیریت، مربیان و بازیکنان باید ثبات داشته باشند. امسال که ثبات خوبی در بازیکنان داشتیم و بیشتر آنها را حفظ کردیم. در گذشته فصل‌هایی بوده است که استقلال 17 بازیکن خود را عوض کرده و ثباتی در تیم وجود نداشته است. باید ببینیم شرایط تیم در زمینه‌های دیگر چگونه می‌شود.

 * کار استقلال از این به بعد سخت‌تر می‌شود

استقلال با صدر جدول چهار امتیاز فاصله دارد و در دیدارهای شش امتیازی رو در رو باید با پرسپولیس و سپاهان بازی کند. کار استقلال از این به بعد سخت‌تر می‌شود و بازیکنان باید آماده شوند تا نتایج خوبی برای استقلال رقم بزنند. امیدوارم این تیم و این کادر فنی بتوانند قهرمانی را برای استقلال به ارمغان بیاورند.

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

هفته هفدهم لیگ برتر/ آغاز شیرینِ فرهاد، امیر ارسلان نسخه فولاد را پیچید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار