poor heydari

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در این فصل بد کار نکرد و مصدومیت بازیکنان و از دست دادن بعضی از آنها تأثیر بدی روی تیم داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، منصور پورحیدری در گفت و گو با خبرنگار کاپدر رابطه با با تساوی روز گذشته استقلال و صبای قم اظهار داشت: بازی خوبی را از 2 تیم شاهد نبودیم. البته می توانستیم بازی را ببریم. در نیمه دوم بازی در اختیار استقلال بود اما نتوانستیم از این فرصت استفاده کنیم.

وی ادامه داد: استرس و فشار بازی روی تیم ما اثر گذاشت. حساسیت بالای بازی و اینکه مرتب از سایر ورزشگاهها نتایج مسابقات می آمد، روی تیم ما اثر گذاشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر تصریح کرد: به عبدالله ویسی و بازیکنانش تبریک می گویم. آنها خوب برنامه ریزی کردند و قهرمان شدند. ما هم از ابتدای فصل برنامه مان کسب سهمیه بود. البته شرایطی به وجود آمد که می توانستیم قهرمان شویم. با این حال اتفاقاتی رخ داد که نمی دانم چه بود و همین باعث شد که قهرمانی را از دست دهیم.

پورحیدری در پاسخ به این سوال که از قهرمان نشدن پرسپولیس خوشحال شده یا خیر، گفت: خوشحال شدم که یک استقلال دیگر قهرمان شد. البته پرسپولیس هم زحمت کشید چون آنها خوب خودشان را از انتهای جدول بالا کشیدند. در نهایت آنها نیز توانستند سهمیه را کسب کنند.

وی درباره عملکرد کلی استقلال در فصل بیان داشت: از نظر من استقلال بد کار نکرد چون ما بازیکنان زیادی را از دست دادیم. مثلا مصدومیت روزبه چشمی روی تیم ما تاثیر بدی گذاشت. با این حال توانستیم از جوانان خوبی استفاده کنیم و آنها را میدان بدهیم. آنها نیز پاسخ اعتماد کادرفنی را دادند.

پیشکسوت استقلال درباره در پیش بودن جام حذفی گفت: احتمالا اردویی 5 روزه برگزار خواهیم کرد که خودم نیز کنار تیم خواهم بود. باید بازیکنان را جمع و جور کنیم و تمرکزشان را روی فینال حذفی بگذاریم. من دیروز بعد از مدتها به ورزشگاه رفتم اما بعد از 25 دقیقه به خاطر فشاری که روی من آمد، نتوانستم بازی را نگاه کنم. دوست دارم کنار استقلال باشم، برگردم و به تیم کمک کنم. باید ذهن بچه ها را برای این 2 هفته آماده کنیم.

وی درباره اینکه علی جباری 10 روز در بیمارستان بود و کسی خبر نداشت، خاطرنشان کرد: من هنوز موفق نشدم با جباری صحبت کنم. به زودی به منزل او می روم و او را می بینم. امیدوارم هر چه سریعتر سلامتی اش را به دست آورد.

 

دیدگاه‌ها  
قدوسی
0 #1 قدوسی 1395-02-25 13:25
منصورخان از شما بعیده حمایت از این مظلومی بابا پیرمون کرد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار