هواداران استقلال

عملکرد ضعیف و غیرقابل دفاع هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل اعتراض شدید هواداران این تیم را در پی داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، استقلال نقل و انتقالات را به رقبا باخت و این باخت مفتضحانه تنها و تنها یک مقصر دارد و آن هم هیات مدیره باشگاه استقلال نام دارد.عملکرد مفتضحانه و بسیار ضعیف هیات مدیره استقلال اعتراض شدید هواداران این تیم را در پی داشت که منجر به صدور بیانیه‌ای اعتراضی شد.

در ادامه بیانیه هواداران استقلال که در آن مجددا خواستار برکناری و اخراج هیات مدیره باشگاه شدند را می‌خوانید:

به نام خدا

مقدمه:

همانطور که در بیانیه مورخ 27 بهمن ماه 1399 با عنوان "درخواست عزل فوری هیات مدیره و مدیرعامل" اشاره شد، مشکل اصلی باشگاه بزرگ تاج ایران در این سال های اخیر همانا مشکلات مدیریتی و بی کفایتی مدیران بوده و هست.در آن بیانیه گفته شد "مدیرعاملی که با روابط خاص منصوب شده و بی اختیار بوده است" هرگز توانایی اداره باشگاه بزرگ تاج را ندارد. از بی کفایتی های هیات مدیره صحبت شد که در این دوره علنا مسئولیت های اجرایی گسترده تر از وظایف معمول یک هیات مدیره نیز داشته اند ولی در مسئولیت پذیری هرگز تعهد نداشتند. در انتهای آن بیانیه آمده است:

درخواست بخش عمده هواداران در مقطع فعلی اخراج اعضای هیات مدیره و به تبع آن اخراج مدیرعامل است.

و خطاب به عامل اصلی مشکلات یعنی وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر ورزش اشاره شد:

این درخواست از سوی هواداران پیگیری می شود و در صورت عدم اقدام مقتضی وزارت ورزش باید تبعات ادامه یافتن تصمیمات اشتباه و ویرانگر خود را بپذیرد.اما وزارت ورزش هیچ گونه اقدام موثری را در راستای درخواست هواداران به همانگونه که پیش بینی می گردید انجام نداد و به تبع آن، آسیب رسانی تصمیمات اشتباه مدیریتی ادامه یافت. در راستای پیگیری هواداران و شرایط تاسف آور نقل و انتقالات نیم فصل بیانیه جدید کنونی منتشر می گردد.

تداوم آسیب ها:

بیکفایتی مدیران و ساختار نامناسب مدیریتی باشگاه و نبود دستگاه های نظارتی سالم و متعهد باعث شد تا بزرگترین فجایع مدیریتی ورزشی در این سال های اخیر اتفاق افتد.

از مهیا نکردن امکانات اولیه، فراری دادن ستاره ها و بازیکنان شاخص تاج، اخراج و برخورد شرم آور با وینفرد شفر، مهیا کردن شرایط فسخ قرارداد استراماچونی و بلاتکلیف کردن تیم به مدت نزدیک به دو ماه، عدم توازن مالی در باشگاه حتی با وجود حراج کردن ستاره های آینده ساز باشگاه، شکست در پرونده های مختلف بین المللی،ایجاد اظطراب شدید در میان هواداران در پرونده های مختلف علیه باشگاه، ارتباط ناسالم مدیران با رسانه ها و افراد خاص در جهت تخریب مخالفان و پیشبرد منافع مدیران که حتی منجر به نمایش های مذاکرات خیالی با استراماچونی و یا هشتگ سازی های حاشیه ساز علیه مربیان وقت تیم گردید، از بین بردن آرامش تمامی مربیان خارجی و داخلی بدون استثنا!، حاشیه سازی پیش و پس از دربی ها از داخل باشگاه!، عدم برخورد با رسانه های حاشیه ساز و هزاران مشکل و مثال دیگر همه نشان از نبود توانایی مدیریتی در میان تمامی افرادی است که در این سال های اخیر در باشگاه تاج(استقلال) تصمیم گیر و تصمیم ساز بودند. وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی کنونی باشگاه تاج ایران، مسئول اصلی نتایج ویرانگر و مخرب این بی کفایتی هاست.

در این میان همیشه تقصیرات عمده پس از اتفاقات تلخ بر شانه دیگران انداخته شده تا مدیران از گزند انتقادات مصون بمانند.

دیگر کافیست...

قطعا اتفاقات اخیر پیرامون وضعیت نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه تاج ایران، دلیل موجه دیگریست تا همگی مدیران فعلی از سمت های خود برکنار شوند حتی اگر افراد شایسته دیگری نیز وارد باشگاه نشوند، همه مدیران این سال ها حداقل برای یک بار شده سزاوار برخورد جدی در مقابل عملکرد فاجعه آمیز خود هستند؛ هر چند که اگر اراده ای به برخورد بود و نهاد های ناظر مستقل و سالمی وجود داشت مدت ها پیش شخص سلطانیفر استیضاح و تک تک این مدیران و گذشتگان آن ها در این سال های تلخ نیز برکنار شده بودند و پرونده های تخلفات آن ها در مراجع صالح و دارای صلاحیت بررسی می گردید.

باز هم خطاب به شخص وزیر ورزش و مسئولان دلسوزانه هشدار می دهیم که تبعات اجتماعی ناشی از افزایش شدید نارضایتی های بخش بزرگی از هواداران ورزش کشور را باید پذیرا باشند و وسیله ای برای اندازه گیری صبر و تحمل اجتماع تاکنون ساخته نشده است و باید حداقل به صورت فوری به بخشی از این نارضایتی های عمیق در حوزه مسئولیت خود پایان دهید.

در اولین گام اخراج هیات مدیره و مدیرعامل بیکفایت یک شروع برای پاسخگو کردن افراد مقابل عملکردهاست.

29/12/1399

 اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

عیدی استقلال نماها به هواداران/ پایان رویای جذب قاسمی نژاد؛ رحمتی و هیات مدیره خائن سوهان روح استقلالی ها

دیدگاه‌ها  
تاج کبیر
0 #1 تاج کبیر 1399-12-29 20:09
بارها گفیم ومیگوییم : وقتی قاضی وشاکی یکی باشد ، هشدار،گله،شکایت فایده ای ندارد، وقتی همه کس همه چیز را در مورد شرایط تاج بعد از انقلاب میدانند دیگر حرفی، سخنی نمانده که گفته نباشد. خلاصه کلام:بعد ازانقلاب اراده ای سیاسی برای تضعیف تاج وجود دارد وخواهد داشت
تصور کردند با تغییر اسم از تاج به استقلال ماهیت عوض میشود ولی وقتی فهمیدند نمی شود دو راه پیش رو داشتند
۱- انحلال تاج وتغییر نام به استقلال که پیشتر توضیح دادم ماهیت عوض نشد۲- راه دوم اسارت وتضعیف تاج که تا زمانی که از اسارت حکومت آزاد نشود همین وضع ادامه دارد. وقتی همه ی تشکیلات دولتی وسازمانی فوتبال بر علیه
استقلال اند : داور،کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال،وزیران و حتی مدیر عامل وهیات مدیره منتصب وگماشته اجازه ندارند بر اساس واقعیات ،عدل، انصاف و قوانین فوتبال برای استقلال تصمیم بگیرند. دراین بین ظلم سنگین اول به هوادار،سپس به کادر فنی وبازیکنان تیم میشود. تنها کاری که میتوان کرد شکایت به نهادهای بین المللی واحقاق حق از سوی پیشکسوتان وهوادران واقعی با همراهی بازیکنان وکادر فنی آزاد اندیش میباشد. بلکه تاج از اسارت آزاد شود.
نقل قول کردن
رضا
0 #2 رضا 1400-01-04 06:39
سلام،،،تمام بدبختیهای تاج باشروع دولت بی خاصیت روحانی و وزیر بیسواد ورزش که بجز سروسامان دادن به امکانات پیروزی ولابی باداوران و مسولان برگزاری بازیها برای قهرمانی تیم مورد علاقش هیچکار دیگه ای نکرد و ورزش ایران ۸سال درجا زد ،حتی دوجام بدون برگزاری بازی به تیم پیروزی دادوحتی یکسری از اموال باشگاه تاج روبه اسم خودش زده واقعا باعث تاسف هستش که انقلاب برای روی کارآمدن همچین شخصیت هایی انجام شد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار