احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) گفت: امیدوارم سال 1400 باشگاه استقلال با یاری خداوند متعال به موفقیت‌های بزرگی در هر سه جام پيش رو دست پیدا کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، ضمن تبریک عید نوروز در خصوص عملکردش در سال 99، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* سال 1399؟

متاسفانه سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا، سال خوبی برای هموطنان ما نبود و برخي از خانواده‌ها داغدار درگذشت عزیزانشان به واسطه ابتلا به این ویروس منحوس شدند. بنده امیدوارم که نوروز ۱۴۰۱ را به دور از این ویروس جشن بگیریم. می‌خواهم از فرصت استفاده کنم و عید نوروز را به کليه هموطنان عزیزمان به خصوص هواداران تیم بزرگ استقلال تبریک بگویم. امیدوارم سال ۱۴۰۰، سالی به دور از بیماری برای مردم عزیزمان باشد و به لحاظ اقتصادی شرایط کشور بهتر شود و البته باشگاه استقلال در این سال با یاری خداوند متعال به موفقیت‌های بزرگی در هر سه جام پيش رو دست پیدا کند.

* نقل و انتقالات باشگاه استقلال؟

ما تاکنون با آقای سعيد مهری و آرمان رمضانی قرارداد بسته‌ایم ضمن آنكه با نظر سرمربي محترم، تعدادی از بازيكنان جوان و آتيه دارمان را به صورت قرضی به تيم هاي ديگر داديم كه فرصت بازي پيدا كرده و در ميدان بازی باتجربه شوند.  یک نکته که لازم می‌دانم به آن اشاره کنم این است که ما بازیکنان بسیار خوب و با کیفیتی داریم و فكر می‌کنم طرح برخی مسائل شاید در روحیه و کیفیت آن‌ها اثر گذار باشد. استقلال در حال حاضر بازیکنان بسیار با کیفیت و خوبی دارد و نباید این موضوع را از نظر دور نگه داشت. بضاعت و پتانسیل تیم فعلی ما بسیار بالاست و ان‌شاءالله با تلاش کادرفنی و بازیکنان و عنایت خداوند متعال بتوانیم در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.

* عملکردتان در سال 99؟

از زمانی که بنده سرپرست باشگاه و در ادامه مدیرعامل شدم، تلاش کردم شرایط آکادمی باشگاه را با تغییر اساسی روبه‌رو کنم که الحمدالله شرایط تیم‌ها در رده هاي سنی پایه مطلوب است و در همه رده ها هم مدعی هستیم و هم استعدادهای خوبی برای معرفی به رده هاي بالاتر كشف شده است. در رده اميدها هم كه مهم ترين رده پايه محسوب می‌شود، قهرمان شديم. در حوزه تیم فوتبال بزرگسالان دوبار پنجره باشگاه را باز کرديم و مبلغی بیش از ۴۰ میلیارد تومان بدهی هاي گذشته داخلی و خارجی باشگاه را پرداخت كرده‌ايم. همچنين با وجود مشکلات عدیده اقتصادی، تاکنون درصد مناسبي از قرارداد بازیکنان و كادر فني را پرداخت کرده‌ایم و امیدواریم با یک تدارک خوب از ابتدای سال ۱۴۰۰، وارد رقابت‌های پیش روی داخلی و آسيايي شویم.

در اين فرصت، بسيار شايسته است از طرف خودم و هيات مديره محترم، از حمايت‌ها و پشتيبانی‌‌های كارگزار اقتصادی باشگاه (شركت داده گستر عصر نوين، مالک شركت هاي معتبر و خوشنام های‌وب و پارس آنلاين) به ويژه از زحمات و حمايت هاي بي دريغ جناب آقای دكتر ميري، مدير عامل محترم شركت و همكاران صادق و خدوم ايشان تقدير و تشكر ويژه نمايم و اميدوارم اين همكاری و تعامل در سال ١٤٠٠ با اجرا و پيشبرد برنامه های اقتصادی و درآمدزايی، با قدرت و استحكام بيشتری به پيش برود.

* صحبت پايانی؟

بنده به عنوان خدمتگزار اين باشگاه پرطرفدار، از هواداران عزيز درخواست مي كنم يكدل و منسجم همواره و بيش از گذشته حامی و پشتيبان تيم و باشگاه باشند تا انشاءالله سال ١٤٠٠ سال سربلندي استقلال و نتايج درخشان اين تيم بزرگ و مردمی باشد و همه با هم و در كنار هم قهرمانی‌های استقلال را جشن بگيريم.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

توضیحات مددی در خصوص عدم جذب قاسمی نژاد/ آقایان رحمتی و وطن‌خواه پاسخگو نبودند!

عیدی استقلال نماها به هواداران/ پایان رویای جذب قاسمی نژاد؛ رحمتی و هیات مدیره خائن سوهان روح استقلالی ها

با اعلام باشگاه استقلال/ فیفا پنجره نقل و انتقالاتی استقلال را باز کرد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار