استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار استقلال دارنده دو عنوان قهرمانی با الاهلی عربستان را مهمترین بازی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا نامید.

    

به گزارش استقلال نیوز، رسانه رسمی باشگاه در بیانیه ای نسبت به حاشیه و جوسازی چندین خبرگزاری علیه کاروان استقلال در عربستان واکنش نشان داد. همچنین ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور در هتل محل اقامت تیم استقلال وضعیت این تیم و همچنین لباس آبی پوشان برای بازی با الاهلی را بررسی کردند.

* زمان نشست خبری سرمربی استقلال اعلام شد

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی عربستان روز چهارشنبه و از ساعت ۱۷ به وقت محلی در محل استادیوم برگزاری مسابقات، برگزار خواهد شد.
فرهاد مجیدی و وریا غفوری در این نشست خبری حضور پیدا می‌کنند.


* واکنش باشگاه استقلال به حاشیه سازان علیه مدیریت

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، درحالی که چشم میلیون‌ها هوادار استقلال به عملکرد این تیم در عربستان دوخته شده، از جهت‌های گوناگون حملاتی علیه باشگاه استقلال و کاروان این تیم صورت می‌گیرد. در آخرین اقدام، حاشیه‌سازانی که منافع خود را در استقلال بر باد رفته می‌بینند، امروز در ادامه سناریو سلسله‌وارشان به کاروان باشگاه استقلال در عربستان پرداختند و دست به سیاه نمایی زدند که جهت تنویر افکار عمومی ذکر نکاتی ضروری به نظر می‌رسد.

1/ کاروان باشگاه استقلال در عربستان تنها ۵۷ نفر است. این عدد را با کاروان سایر تیم‌هایی که در گذشته به این کشور سفر کرده‌اند، مقایسه کنید تا متوجه شوید که تعداد اعزامی‌های باشگاه استقلال تا چه حد پایین است. 

2/ برخی حاشیه‌سازان که به طور علنی دشمن استقلال هستند، این روزها چون موردی برای حاشیه‌سازی پیدا نکرده‌اند، به حضور مدیرعامل استقلال در جده انتقاد کرده‌اند. باید از این آقایان پرسید که اولا، آیا حضور مدیرعامل استقلال در کاروان این تیم امری بی سابقه و کم سابقه بوده؟ دوم اینکه آیا این آقایان می‌دانند اولین حضور بعد از سال‌ها ممنوعیت تردد به سعودی، می‌توانسته چه مخاطراتی داشته باشد؟ به عبارت دیگر خیلی واضح است که مدیرعامل باشگاه باید در این سفر حضور پیدا می‌کرد تا در صورت هرگونه کارشکنی، مشکل‌سازی و حاشیه‌سازی میزبان، موضوع را از نزديك حل و پیگیری می‌نمود.

3/ برای این حاشیه‌سازان یادآوری می‌کنیم که به خاطر بیاورند در سال‌های نه چندان دور، کاروان استقلال در سفر به عربستان را نود و اندی نفر تشکیل می‌دادند. آن هم ۹۰ و چند نفری که فرزند فلان نماینده و آشپز و رفیق فلان مسئول هم داخلشان بود اما امروز در کاروان استقلال حتی یک نفر غیر مسئول و خارج از مجموعه تیم استقلال نیست.

4/ باشگاه استقلال از این پس نسبت به حاشیه‌سازان صبوری نشان نخواهد داد و از طریق مجاری قانونی پیگیر حقوق حقه خود خواهد بود چراکه برخی رسانه‌ها همت کرده‌اند تا با انواع حاشیه‌سازی مانع از موفقیت استقلال در آسیا شوند و مطمئنا باشگاه استقلال دست این حاشیه‌سازان را رو خواهد کرد.


* AFC: دیدار استقلال دارنده با الاهلی مهمترین تقابل لیگ قهرمانان است

توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به معرفی مهترین بازی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و دیدار استقلال با الاهلی عربستان را مهمترین بازی هفته اول نام برد.

AFC در این زمینه نوشت: مهمترین دیدار هفته اول لیگ قهرمانان آسیا تقابل استقلال دارنده دو قهرمانی قاره کهن با الاهلی که دوبار نایب قهرمان شده، است. ستاره الاهلی در این بازی عمر السومه سوری است و در مقابل ستاره تیم ایرانی وریا غفوری کاپیتان استقلال است.

دیدار استقلال با الاهلی بامداد جمعه ساعت 00:45  در ورزشگاه ملک عبدالله جده برگزار می شود.


حضور ناظران AFC در هتل محل اقامت استقلال در عربستان

ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با حضور در هتل محل اقامت تیم فوتبال استقلال از پیراهن بازیکنان این تیم برای دیدار روز جمعه مقابل الاهلی عربستان بازدید کردند. همچنین البسه تیم فوتبال استقلال برای مسابقه با الاهلی مورد بازبینی قرار گرفت.

تیم فوتبال استقلال امشب دومین تمرین خود را در جده برگزار خواهد کرد.


 

*آبی پوشان دومین تست کرونا خود را انجام دادند

به نقل از رسانه رسمی باشگاه، از مجموعه تیم فوتبال استقلال پیش از عزیمت به محل تمرین، تست کرونا گرفته شد.

اخبار لیگ قهرمانان آسیا

 

 


 مطالب مرتبط:

آخرین اخبار از ACL2021؛ تست کرونای استقلالی ها مجددا منفی شد؛ عربستانی ها اعتراض استقلالی ها را پذیرفتند

لیست آسیایی استقلال به AFC ارسال شد/ نام دانشگر در بین یاران منتخب مجیدی؛ حضور دو جوان از آکادمی آبی پوشان

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار