فابیو جانواریو

هافبک برزیلی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: شاگردان مجیدی در آسیا خیلی هنرمندانه و باهوش بازی می کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، فابیو جانواریو هافبک برزیلی پیشین استقلال(تاج) در گفتگو با ایلنا ، از عملکرد این تیم در دیدار مقابل الشرطه رضایت داشته و می گوید آبی ها در این دیدار باهوش بودند و توانستند که ۳ امتیاز را به دست بیاورند، صحبت های دیگری نیز عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

    

 

* بازی استقلال مقابل الشرطه را چگونه ارزیابی کردید؟

استقلال در این بازی توانست خیلی هنرمندانه و باهوش بازی کند البته نباید فراموش کنیم که الشرطه یکی از تیم‌های خوب لیگ عراق است. استقلال می‌توانست در همان نیمه اول کار الشرطه را تمام کند ولی این تیم در این نیمه فقط دفاع کرد و همین باعث شد استقلال موفق به گلزنی نشود.

* استقلال این روزها بهترین تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیاست. این موضوع را قبول دارید؟

قطعا همین‌طور است. استقلال با این نفرات هجومی در لیگ قهرمانان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت به خصوص اینکه اکثر بازیکنان استقلال این روزها در آمادگی کامل به سر می‌برند و بردن این تیم سخت شده است. امیدوارم این روند برد آبی‌پوشان همچنان ادامه داشته باشد.

* قائدی این روزها ستاره استقلال است.

قائدی نشان داد که از توانایی‌های بالایی قرار دارد. او با هوش خود توانست بازیکنان را در موقعیت گلزنی قرار دهد. اگر شما دقت کرده باشید استقلال در گردش توپ و خلق موقعیت یکی از تیم‌های خوب این دوره است.

* خیلی از کارشناسان می‌گویند دیدار استقلال و الدحیل تعیین کننده تیم صعودکننده از این گروه است.

این استقلال توانایی شکست دادن الدحیل را دارد البته نباید بازیکنان در باد این دو پیروزی بخوابند. الدحیل تیمی است که به راحتی امتیاز نمی‌دهد و اگر آبی‌ها بتوانند این تیم را شکست بدهند صعودشان از این گروه قطعی خواهد شد.

* از عملکرد مجیدی از زمان حضورش در استقلال رضایت دارید؟

مجیدی شناخت خوبی از استقلال داشت و همین باعث شده به این موفقیت برسد. مجیدی هنر استفاده از بازیکنان را می‌داند و هم اینکه این تیم توانسته در 2 بازی 8 گل به ثمر برساند نشان‌دهنده این موضوع است. البته فرهاد کادر بسیار قوی هم دارد که در مواقع سخت به خوبی می‌تواند به او مشاوره بدهد.

* مهمترین مسئله‌ای که باعث شده استقلال روزهای خوبی را تجربه کند چیست؟

استقلال از لحاظ روحی – روانی به شرایط ایده‌آل بازگشت. حس بردن در این تیم شکل گرفت و بازیکنان دوست دارند در هر دیداری به پیروزی برسند. مجیدی به خوبی توانست بازیکنان را از لحاظ انگیزشی به شرایط ایده‌آل بازگرداند. الان بازیکنان می‌دانند که کسب پیروزی برای هواداران حائز اهمیت است.

* تقابل علی کریمی با استقلال چقدر می‌تواند اهمیت داشته باشد؟

کریمی بازیکن سابق استقلال بوده و برای این بازی از انگیزه بالایی برخوردار خواهد بود. بازیکنان از کریمی شناخت خوبی دارند و اگر این بازیکن را از کار بیندازند پیروزی دور از دسترس نخواهد بود.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2021/ انتقام سخت از عراقی ها در جده؛ طلسم 50 ساله بدست فرهاد شکسته شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار