بیژن طاهری

مربی سابق تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: دیدار با الدحیل دیدار سختی است اما استقلال می تواند این تیم را نیز تحت تأثیر خود قرار ‌دهد.

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو سابق کادر فنی باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل الدحیل که فردا برگزار خواهد شد، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

  

* دیدار استقلال و الدحیل؟

واقعیت این است که استقلال دور از انتظار ظاهر نشده و توقع داشتم همین نتایج را بگیرد چون سابقه تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نشان داده که همیشه در این مسابقات مدعی بوده است. استقلال در تمام خطوط نفراتی دارد که از تمامی تیم‌های آسیایی بهتر هستند. این یک واقعیت انکار ناشدنی است و می‌بینید یک سری جوان بسیار با انگیزه در مسابقات حضور پیدا کردند و در کنار نفرات با تجربه استقلال که سابقه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا دارند، یکدیگر را حمایت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند؛ به طور مثال فرشید اسماعیلی همان بازیکن آماده چند سال قبل شده و تأثیر بسیار مثبتی در روند تیم داشته است.

دیدار با الدحیل دیدار سختی است اما فکر می‌کنم این مسابقه به خاطر 4 بازیکن خارجی حریف حساس‌تر تلقی می‌شود، اما معتقدم همان طور که استقلال، الاهلی و الشرطه را تحت فشار قرار گذاشت، الدحیل را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد و این تیم قطری نمی‌تواند سد راه نماینده ایران شود، مگر آنکه خستگی و فشار بازی‌ها روی بازیکنان تأثیر بگذارد که این موضوع هم شامل همه تیم‌ها می‌شود.

* فرهاد مجیدی مدعی شده خود و تیمش را آماده قهرمانی در آسیا می‌بیند و برنامه این تیم در این دوره از مسابقات قهرمانی است؟

ما همیشه با تیم‌های غرب آسیا مشکل نداشتیم و مشکل اصلی ما با نمایندگان شرق آسیا است. البته این بار خوشبین هستم که استقلال تا مراحل پایانی می‌تواند دوام بیاورد. یکی از مسائل مهم در ادامه این مسابقات نقش کادر پزشکی است و اعتقاد دارم این کادر نقش مهم‌تری حتی از کادر فنی دارد. آنها باید مراقب سلامت بازیکنان باشند که از نظر ریکاوری و قوای جسمانی در ادامه بازی‌ها دچار مشکل نشوند. به اعتقاد من استقلال یکی از تیم‌هایی است که می‌تواند تا مراحل پایانی در این مسابقات حضور داشته باشد و به موفقیت برسد.

* تقابل احتمالی استقلال و پبروزی(پرسپولیس) در مرحله بعد این دوره از مسابقات؟

اگر چنین اتفاقی بیفتد، شاهد زیباترین دربی قرن در آسیا خواهیم بود. تا به حال این اتفاق رخ نداده و قبلا سابقه داشته که استقلال در آسیا با ذوب‌آهن و یا سپاهان بازی کند، اما تقابل دو تیم استقلال و پیروزی(پرسپولیس) در لیگ قهرمانان اتفاق نیفتاده است. اگر استقلال و پیروزی(پرسپولیس) با هم بازی کنند، بازی‌ای به‌ یاد ماندنی خواهد شد و من دوست دارم این اتفاق رخ بدهد. برای 4 تیم حاضر در لیگ قهرمانان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم نمایندگان ایران بتوانند در این دوره از مسابقات از حیثیت فوتبال کشور دفاع کنند.


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2021/ انتقام سخت از عراقی ها در جده؛ طلسم 50 ساله بدست فرهاد شکسته شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار