فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن گفت: با اینکه تیم ما خسته بود خوب کار کردیم و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم.

     

 به گزارش استقلال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوال خبرنگاران شد، که در ادامه می خوانید:

   

شکست مقابل شاگردان مجتبی حسینی؟

با توجه به اینکه تیم ما خسته بود خوب کار کردیم و موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. متاسفانه روز بد فوتبال را داشتیم و از موقعیت‌های خوبمان استفاده نکردیم. به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم و به ذوب‌آهن هم تبریک می‌گویم. با وجود اینکه چند بازیکن را نداشتیم ولی در کل خوب کار کردیم. در مجموع نکته منفی این دیدار عدم استفاده از فرصت هایمان بود.

* ایا با این باخت هواداران امیدی به قهرمانی داشته باشند یا خیر؟

با توجه به اینکه هفته بعد با تیم پرسپولیس بازی داریم و شرایط جدول به شکلی است که با نتیجه چند بازی تغییر می‌کند تمام تلاشمان را می‌کنیم که در بازی های آینده نتایج بهتری کسب کنیم. بازی با پرسپولیس برای همه و هواداران دو تیم مهم است، امیدوارم همه از این مسابقه لذت ببرند.

* ایا این بازی فدای دیدار با پرسپولیس شد؟

من به هیچ عنوان در بازی با ذوب‌آهن به دربی فکر نکردم.دوست داشتم در این بازی پیروز شویم، مصدومیت و محرومیت بازیکنی مثل شجاعیان باعث شد که در دیدار با ذوب‌آهن ترکیب تیممان دستخوش تغییر شود. البته من مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم.

* فرم بازی دیاباته در بازی‌های پیش رو مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن در جام حذفی چگونه خواهد بود؟

اجازه بدهید در مورد فرم بازی دیاباته خودمان تصمیم بگیریم که از وی در چه پستی و چگونه استفاده کنیم.

* بعد از بازی با فولاد در تهران خواستار جذب امین قاسمی‌نژاد شده بودید و این بازیکن جذب نشد و حالا هم 10 بازیکن قراردادشان تمام شده است؟

نمی‌دانم چه اصراری دارید که بدانید چه کسانی قراردادشان را تمدید می‌کنند.هیچ اشکالی وجود ندارد و ما الان یک بازی حساس داریم که باید به مصاف پرسپولیس برویم. حرف نزده را همیشه می‌شود زد، اجازه بدهید ما روی بازی با پرسپولیس تمرکز کنیم و جا دارد بابت این شکست از هواداران استقلال عذر‌خواهی کنم.

اخبار استقلال

 


مطالب مرتبط:

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ در شبی که گردان ستاره بود، ذوب آهن با دو حمله استقلال را برد!

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ صالح مصطفوی: بزرگترین مشکل ما خستگی وحشتناک بازیکنان است؛ استراتژی بازی فردا با دربی تفاوت دارد

برنامه جدید دیدارهای هفته بیست و دوم و بیست و سوم رقابت های لیگ برتر؛ شهرآورد نود و چهارم 24 اردیبهشت!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار