سیروس دین محمدی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: در دربی تیمی برنده است که از توپ های برگشتی استفاده کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص اینکه چه تحلیلی از دیدار استقلال و پرسپولیس، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* حساسیت دربی روی بازی تاثیر می گذبرد

درست است که استقلال با شکست مقابل ذوب آهن وارد این بازی می شود ولی بارها گفته شده که مسابقه قبل از دربی هیچ تاثیری در روند بازی ندارد. دربی همیشه حساس است و همین مساله روی کیفیت تیم ها اثر می گذارد اما نبود تماشاگران هم مهمترین عامل برای ارائه یک بازی خوب از سوی دو تیم محسوب می شود.

* نبود تماشاگر به نفع بازیکنان تکنیکی است
حساسیت دربی زمانی مشخص می شود که 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشند ولی الان چند بازی است که تماشاگری در ورزشگاه نیست و این مساله به نفع بازیکنان تکنیکی است. آنها فشاری را تحمل نمی کنند و راحت در زمین جولان می دهند و تیمی که بازیکن تکنیکی بیشتری داشته باشد قطعا شرایط بهتری هم خواهد داشت.
 * دوست دارم استقلال کاری کند که پرچم همه استقلالی ها بالا باشد.
من پیشکسوت استقلال هستم و دوست دارم تیمم برنده شود. در این موضوع شک نکنید.من و امثال من شناسنامه استقلال هستیم و سالها برای این تیم زحمت کشیدیم.شاید از باشگاه استقلال 5 سال یک بار هم با ما تماس نگیرند اما به شخصه خودم را مدیون هواداران استقلال می دانم و هر چه دارم از آنها است.فردا هم دوست دارم استقلال کاری کند که پرچم همه استقلالی ها بالا باشد.
هاشمی نسب یک دربی باز قهار بود 
صادقانه می گویم خیلی وقت است که دربی باز قهاری در دو تیم نداریم و سخت می توانید چنین بازیکنی پیدا کنید. مثلا مهدی هاشمی نسب یک دربی باز قهار بود که بارها مقابل چشم تماشاگران، بازی را برای تیمش در می آورد.در تیم پرسپولیس مهدی ترابی بازیکن تاثیر گذاری است و در استقلال هم با وجود اینکه همه قائدی را مهره ای مهم می دانند، مهدی پور می تواند نقشی کلیدی داشته باشد.
* مرحوم پورحیدری همیشه جمله ای کلیدی برای دربی داشت
برای انتخاب مهدی پور دلیل دارم، چون اگر خط هافبک یک تیم در دربی خوب کار کند و توپ های دوم را ببرد آن تیم شانس پیروزی بیشتری دارد و مهدی پور می تواند این نقش را خوب بازی کند. مرحوم پورحیدری همیشه جمله ای کلیدی برای دربی داشت، او می گفت تیمی برنده دربی است که توپ های وسط زمین را ببرد.اگر تیمی جنگندگی و موقعیت سازی را در این بازی از آن خود کند هم شانس برد خود را افزایش داده و هم شانس برنده شدن را به حریفش نمی دهد.
 * امیدوارم فردا فوتبالی ببینیم که موقعیت هایش روی دروازه هر دو تیم باشد و مردم از بازی لذت ببرند
امیدوارم فردا فوتبالی ببینیم که موقعیت هایش روی دروازه هر دو تیم باشد و مردم از بازی لذت ببرند.درگیری و حاشیه و اینگونه مسائل کاری کهنه و قدیمی است و جذابیتی ندارد، به همین دلیل دوست دارم فردا بعد از  پایان بازی همه از ارائه یک فوتبال قشنگ و دیدنی تعریف و تمجید کنند.

اخبار تیم استقلال

     


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌ نیوز/ شهرآورد.. مسابقه ای با چند هدف مشخص

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار