بازیکنان استقلال

باشگاه استقلال(تاج) با انتشار مدارک پزشکی دکتر مد نظر فرهاد مجیدی در خصوص اکاذیب و کارشکنی زهره هراتیان و سازمان لیگ روشنگری کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رسانه رسمی باشگاه استقلال(تاج) پس از ادعاهای مضحک و بدون سند و مدرک زهره هراتیان(رئیس ایفمارک) در خصوص مدارک پزشکی دکتر مد نظر کادرفنی این تیم در اطلاعیه، با انتشار مدارک پزشکی دکتر سید محمد سید آقا آبادی، کارشکنی های ایفمارک و سازمان لیگ برای این تیم و هوادارانش در آستانه داربی را پرده برداشت.

بعد از اظهارات امروز زهره هراتیان در خصوص دکتر آبادی و طرح این ادعا از سوی هراتیان که ایشان تنها دندانپزشک هستند، باشگاه استقلال مدارک پزشکی دکتر آبادی را جهت تنویر افکار عمومی و شفاف سازی در ذهن هواداران عزیز منتشر کرد که به صورت پیوست قابل مشاهده است.

لازم به توضیح است که دکتر آبادی مدرک پزشکی خود را به عنوان پزشک عمومی ظرف مدت ۶ سال از دانشگاه هامبورگ گرفته‌اند و در ادامه و پس از ۴ سال تحصیل موفق به دریافت مدرک دندان پزشکی شده‌اند. ایشان پس از اخذ مدارک یاد شده، مدرک تخصص خود را در رشته جراحی فک و صورت در کشور آلمان اخذ کرده‌اند و کلیه مدارک ایشان در سازمان نظام پزشکی ایران تایید شده است.

باشگاه استقلال از همه اشخاص در نهادهای تصمیم گیر انتظار همکاری در چارچوب قوانین موجود را دارد تا عملکردها در اذهان عمومی تعبیر به کارشکنی نشود.

مدارک دکتر سید محمد سید آقا آبادی

مدارک دکتر سید محمد سید آقا آبادی

مدارک دکتر سید محمد سید آقا آبادی

مدارک دکتر سید محمد سید آقا آبادی

مدارک دکتر سید محمد سید آقا آبادی

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ پس از اعلان جنگ علنی فرهاد مجیدی با وزارت ورزش؛ وظیفه هواداران استقلال در حمایت از سرمربی خود سنگین‌تر شد

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ فرهاد مجیدی: مشاور وزیر ورزش و رئیس ایفمارک چکاره‌اند که برای نیمکت من تصمیم بگیرند؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار