بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: متأسفانه مباحث داوری علیه استقلال بسیار زیاد شده و نگران‌کننده است.

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص عملکرد استقلال مقابل نفت آبادان، صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

         

* برتری استقلال مقابل نفت آبادان؟

نیمه اول اصلاً‌ بازی خوب نبود اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد. در نیمه اول فاصله بین خطوط استقلال زیاد بود به خصوص هافبک‌ها و مهاجمین فاصله زیادی داشتند.

*عملکرد داوری؟

متأسفانه مباحث داوری علیه استقلال بسیار زیاد شده و نگران‌کننده است. داور می‌توانست بعد از خطا روی قائدی آوانتاژ بدهد اما این کار را نکرد. گلی که مهدی قائدی به ثمر رساند سالم بود اما داور آن را مردود اعلام کرد. با همه مشکلات استقلال برنده شد اما یک نگرانی در کل بازیکنان دیدم که باید به آن اشاره کنم.

* چه نگرانی؟

به نظر می‌رسد انگیزه در بین بازیکنان استقلال کم شده و این موضوع هم نشأت گرفته از این است که آنها به این نتیجه رسیده‌اند که قهرمان نمی‌شوند. بازیکنان استقلال نباید بی‌انگیزه شوند و من بارها تجربه‌ کرده‌ام که در هفته‌های پایانی اتفاقات عجیبی رخ داده است. مثلاً تیمی مثل بهمن در آستانه قهرمانی لیگ بود اما در چند بازی پایانی نتیجه نگرفت.

* عملکرد رمضانی؟

خیلی خوشحال شدم که آرمان رمضانی برای استقلال گل زد و این موضوع را قبلاً هم گفته بودم که او یک فوتبالیست قابل است. پیگیری این بازیکن در رسیدن به توپ و ضربه خوب او نشان‌دهنده کیفیت رمضانی است.

* ضعف استقلال در نیمه اول دیدارهایی چون دو بازی مقابل ذوب‌آهن، پرسپولیس  و حتی نفت آبادان مشهود بوده و چرا استقلال در نیمه دوم به خود می‌آید؟

شاید شناخت از حریف در نیمه دوم و آنالیزی که صورت می‌گیرد باعث می‌شود که استقلال در نیمه دوم بهتر کار کند. از نظر من استقلال این توانایی را دارد که از ابتدای مسابقه بهتر بازی کند.

* خیلی‌ها به کیفیت بازیکنان استقلال انتقاد می‌کنند و آیا درست است برخی از بازیکنان در حد و اندازه این تیم نیستند؟

هر کسی چنین صحبتی می‌کند نظرش محترم است اما استقلال بازیکنان خوبی دارد. شما بگویید استقلال در کدام پست دچار مشکل است؟ بهترین مدافعان کناری، بهترین دروازه‌بانان، بهترین خط حمله و نفرات قابل در خط هافبک در تیم استقلال حضور دارند و به قولی تمام تیم‌های ایران آرزوی داشتن مهاجمان استقلال را دارند. فاصله تمامی نفرات استقلال با هم بسیار کم است.

مجیدی چندی پیش به مسئله‌ای اشاره کرد و گفت که استقلال در برخی پست‌ها بالانس نیست با این حرف موافق هستم. ممکن است استقلال در پست وینگر رونده دچار مشکلاتی باشد اما در آن پست بازیکنی مثل بابک مرادی حضور دارد که هم شوت‌زن است و هم میل به حمله دارد. شاید اگر یکی دو نفر در این پست حضور داشتند این شرایط خیلی بهتر می‌شد.

ما در خط هافبک بازیکنان خیلی خوبی داریم؛ رضاوند، ریگی، مهدی‌پور و ... بازیکنان بسیار خوبی هستند اما نیاز است که وینگرهای رونده‌تری داشته باشیم.سپاهان و پرسپولیس در تیم‌شان چنین نفراتی را دارند و می‌بینید که آن بازیکنان امسال چقدر به سپاهان و پرسپولیس کمک کردند. مثلاً محبی و وحید امیری در این دو تیم فوق‌العاده کار کرده‌اند. مطمئناً‌ نفراتی که در استقلال حضور دارند بازیکنان خوبی هستند و شاید اگر یکی دو نفر در وینگرها تقویت شوند استقلال تیم کاملی در اختیار داشته باشد.

اخبار استقلال ایران

                


 مطالب مرتبط:

هفته بیستم لیگ برتر/ در شب فاجعه بار داوری در آبادان؛ آرمان رمضانی حاج ملک و نفت را به آتش کشید!

بهتاش فریبا: نمی‌دانم اشتباهات داوری علیه استقلال کی‌ به پایان می‌رسد؛ تمرکز تیم مجیدی باید روی جام حذفی باشد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار