هیات مدیره استقلال

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) امروز در غیاب مدیرعامل و حضور فرهاد مجیدی برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، اوضاع بهم ریخته باشگاه استقلال که با وجود برگزاری نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) با وزیر ورزش هنوز سروسامان نگرفته است، طی روزهای آینده با اتفاقات جدیدی روبرو خواهد شد تا شاید برای فصل آینده وضعیت آبی پوشان با ثبات بیشتری همراه شود.

در حالی که قرار بود مدیرعامل باشگاه استقلال یک هفته پس از برگزاری نشست با وزیر ورزش مصوبات هیات مدیره را اجرا و به اختلافات فی مابین پایان دهد اما همچنان این مشکلات در این باشگاه وجود داشت تا اعضای هیات مدیره ناچرا شوند بدون حضور احمد مددی نشست برگزار کنند.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز یکشنبه در غیاب احمدی مددی و در دفتر یکی از اعضا برگزار شده است که فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان نیز در این جلسه دقایقی را حضور داشته است.

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال که حامی فرهاد مجیدی هستند به وی اطمینان خاطر دادند که برای نقل و انتقالات فصل پیش رو مشکلی نخواهد داشت و هزینه‌های جذب بازیکن و تمدید قراردادها در اختیار او قرار می‌گیرد تا خیال وی راحت شود.

در این نشست همچنین موارد دیگری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که می‌تواند طی روزهای آینده خبرهای داغی را از این باشگاه به بیرون بدهد.

پس از این جلسه برخی اعضای هیات مدیره برای دیدار با مدیرعامل استقلال راهی ساختمان این باشگاه شدند.

به گزارش استقلال نیوز، رسانه رسمی باشگاه بر خلاف اخبار محوله اعلام کرد که احمد مددی مدیرعامل استقلال در این جلسه حضور داشته است.

در این گزارش آمده است: در ابتدای این جلسه احمد مددی مدیرعامل استقلال گزارشی از عملکرد و فعاليتهای انجام شده را به اعضای هيات مدیره ارائه کرد.

در ادامه حاضران جلسه در خصوص نحوه اضافه شدن گابریل پین به استقلال بحث و تبادل نظر کردند و تصمیماتی در این خصوص گرفته شد و مقرر شد این مربی ایتالیایی به زودی راهی ایران شود.

بخش دیگری از جلسه امروز را معوقات بازیکنان و نحوه پرداخت این مطالبات تشکیل داد که تصمیماتی در این خصوص گرفته شد.

در پایان جلسه اعضا در خصوص فصل نقل و انتقالات و بازيكنان مورد نظر سرمربي تيم براي فصل آتی و تامین منابع مالی به تبادل نظر پرداختند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هیات مدیره استقلال در غیاب مددی تشکیل جلسه داد

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شد / احمد مددی مدیرعاملی بی خبر اما پر خطر!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار