نظری استقلال

سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال (تاج) گفت: در جلسه امروز مصوب شد که هزینه این فصل گابریل پین را آقای نامداری پرداخت کنند.

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال (تاج) پس از جلسه هیات مدیره در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال و خروجی این جلسه، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* هزینه حضور گابریل پین با علی نامداری است!

ما در این جلسه درباره موضوعات مختلفی صحبت کردیم، یکی از این موضوعات که خواسته هواداران بود، بحث اضافه شدن گابریل پین، مشاور ایتالیایی به کادر فنی و حضورش در ایران بود که هیئت مدیره این موضوع را مصوب کرد. قرار شد کارهای این فصل حضورش را علی نامداری (مشاور هیئت مدیره) متقبل شود و برای فصل آینده طبق توافق با فرهاد مجیدی ادامه همکاری صورت می‌گیرد.

* مشکل مالی را خیلی زود حل خواهیم کرد

چیزی که برای ما مهم است، اوضاع و مشکلات باشگاه است. یکی از جدی‌ترین آنها معوقات بازیکنان است که امروز در هیئت مدیره درباره آن تصمیم گرفتیم. خیلی زود در رابطه با این مسئله اتفاقاتی خواهد افتاد. امیدوار هستیم با همدلی، مشکلات را حل کنیم. از همه اعضای هیئت مدیره و نامداری به خاطر همراهی‌شان تشکر می‌کنم، آقای مدیرعامل هم زحمت می‌کشد و امیدواریم مشکلات باشگاه حل شود تا در بازی‌های پیش رو به خصوص بازی با پرسپولیس در جام حذفی سربلند خارج شویم.

* مشکلی برای اضافه شدن دستیار آقای مجیدی نیست

عمده بحث‌هایی که آقای مجیدی در نشست امروز داشتند، معوقات بازیکنان بود. در مورد دستیار مدنظرشان الحمدالله به نتیجه رسیدیم. درباره بازیکنان فصل آینده مدنظرش صحبت شد. در این باره قرار شد مهدی عبدیان از طرف هیئت مدیره با سرمربی هماهنگ باشد.

* تفاوتی بین پرداختی به بازیکن داخلی و خارجی نیست!

موضوع معوقات جدا است و گفتم که به زودی تعیین تکلیف می‌شود. اینکه با کدام بازیکن تمدید خواهیم کرد و چه بازیکنی جدا خواهد شد، قرار است عبدیان کار را با مجیدی پیش ببرد. برای ما لیست سرمربی مهم است و هر بازیکنی که بخواهد قطعا در استقلال خواهد ماند و هر کسی که نتواند به استقلال کمک کند، جدا خواهد شد. برای پرداخت مطالبات بازیکنان باید بگویم تفاوتی بین بازیکنان داخلی و خارجی نیست.

* بازیکن آکادمی دلش با تیم نباشد می تواند جدا شود!

در خصوص تیم های پایه و سرپرستی این بخش باید بگویم که بدون تردید با هماهنگی هیئت مدیره کارها پیش خواهد رفت، اما اینکه چه خواهد شد، امیدوار هستم در این هفته تعیین تکلیف شود. بی‌تردید برای ما وضعیت بازیکنان پایه مهم است. اتفاقا یکی از برنامه‌هایی که مجیدی دارد و می‌خواهد از ظرفیت مشاور ایتالیایی استفاده کند، بحث آکادمی است. تلاش‌مان این است که از ظرفیت‌های موجود بیشتر استفاده کنیم. همه تلاش‌مان را خواهیم کرد اما خود بازیکن است که تصمیم می‌گیرد بماند یا نه اگر بازیکنی دلش با تیم باشد شرایط را درک خواهد کرد!

* حضورم در ستاد انتخاباتی کاندیدا هیچ ارتباطی به استقلال ندارد!

شرکت در انتخابات وظیفه هر ایرانی است و هر ایرانی می‌تواند بر اساس باورها و سلایق کاندید خودش را انتخاب کند. این مسئله بی‌ارتباط با کار باشگاه است.

* امیدواریم فصل بعد مشکل زمین تمرین نداشته باشیم

امیدوار هستیم که استقلال برای فصل آینده مشکل زمین نداشته باشیم. در این حوزه نامداری و مدیرعامل و هیئت مدیره تلاش می‌کنند. قرارداد قبلی شرکتی با کمپ مرحوم ناصر حجازی در حال فسخ است.

اخبار باشگاه استقلال

 

     


 مطالب مرتبط:

هیات مدیره استقلال در غیاب مددی خیال مجیدی را راحت کرد/ اتفاقات جدید در راه است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار