اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای مذاکره با چند بازیکن لیگ برتری را تکذیب کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رسانه رسمی باشگاه استقلال بامداد امروز جمعه در اطلاعیه ای به تکذیب مذکره سرمربی این تیم با چند بازیکن لیگ برتری پرداخت و ضمن تهدید رسانه حاشیه سازی که این اخبار کذب را منتشر می کند، از کلیه رسانه‌ها خواست از نشر اخبار فاقد منبع جدا خودداری کنند.

در این اطلاعیه شبانگاهی آمده است:

روز پنجشنبه یکی از کانال‌های با سابقه طولانی در حاشیه سازی علیه استقلال، در خبری مدعی شد که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با ۳ بازیکن ذوب‌آهن، وحید محمدزاده، میلاد جهانی و عبدالله حسینی مذاکره داشته که خبر مذکور به این وسیله توسط سرمربی محترم استقلال تکذیب می‌شود.

باشگاه استقلال از کلیه رسانه‌ها می‌خواهد از نشر اخبار فاقد منبع جدا خودداری کنند و در صورت ادامه این رویه باشگاه استقلال شفاف‌تر درباره این رسانه‌ها عمل خواهد کرد چراکه به طور مشخص حاشیه‌سازان به دنبال برهم زدن تمرکز بازیکنان فعلی استقلال هستند و به همین دلیل حق شکایت از این رسانه‌ها برای باشگاه استقلال محفوظ است.

به گزارش استقلال نیوز، این برای چندمین بار است که باشگاه استقلال رسانه‌های حاشیه ساز را تهدید به شکایت می کند اما هنگامی که وقت اجرایی کردن شکایت می رسد از انجام آن سر باز می زند. اگر تنها یک بار باشگاه استقلال به جای تهدید خشک و خالی واقعا از آن رسانه‌ شکایت کند شاید دیگر شاهد این حواشی برای تیم محبوبمان نباشیم.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ سیکل حماقتی به اسم روزنامه نگاری!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار