اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای ارزش گذاری این باشگاه را در بورس کاملا قانونی و کارشناسی شده دانست!

 

به گزارش استقلال نیوز، رسانه رسمی باشگاه استقلال امروز جمعه در اطلاعیه ای با تهدید هواداران و دلسوزان استقلال آنها را تهدید به شکایت کرد و واگذاری این باشگاه با قیمت پایین در بورس را کاملا کارشناسی شده دانست!

در این اطلاعیه شبانگاهی آمده است:

با توجه به اینکه سرمایه ثبت شده باشگاه استقلال در فرایند اصلاح اساسنامه بیش از ۷۱۹ میلیارد تومان است و ارزش کارشناسی امروز باشگاه با توجه به املاک و دارایی‌ها و برند، حداقل دو برابر سرمايه ثبتي ارزش گذاری شده است، بنابراین وجود بدهی‌های احتمالی و قطعی که کمتر از ۵ درصد از ارزش کارشناسی امروز باشگاه است، بر اساس قانون تجارت، به هیچ وجه تهدید کننده موجودیت حقوقی و قانونی این باشگاه مردمی نیست.

مضاف بر اینکه واگذاری سهام از طریق بورس صرفا به هواداران عزیز که سرمایه اصلی این باشگاه هستند خواهد بود و هواداران محترم با خريد سهام استقلال نقش پررنگتری در تصمیمات آتی ایفا می‌کنند.

لازم به توضیح است که واگذاری سهام باشگاه استقلال از طریق سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار، با مصوبه هیات واگذاری و با رعایت تشریفات كامل قانونی صورت می‌گیرد و در مرحله ابتدایی صرفا ۱۵ درصد سهام باشگاه برای کشف قیمت واگذار خواهد شد.

باشگاه استقلال همچنین بدين وسیله اخبار و حواشی ایجاد شده که موجب تکدر خاطر هواداران شده را به شدت تکذیب می‌کند و اعلام می‌کند با عوامل پخش کننده شایعات اخیر كه شناسايی شده‌اند، از طریق محاکم قضایی برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش استقلال نیوز، مدیران گماشته وزارت ورزش که این روزها آخرین تلاش ها را برای نابودی استقلال بزرگ انجام می دهند با انتشار اطلاعیه ای واگذاری و قیمت گذاری این تیم در بورس را کاملا کارشناسی دانستند!

* این درحالیست که همه هواداران و پیشکسوتان استقلال به خوبی آگاه هستند در عمر 8 ساله دولت فعلی هیچ قدمی برای سروسامان دادن و آرامش باشگاه استقلال انجام نشد و هر تصمیم کلانی که در اداره این تیم گرفته شد با پایان تلخ همراه بود.

* واگذاری این تیم در دولت فعلی به سرانجام رساندن سناریوی نابودی تیم بزرگ استقلال است و هواداران استقلال به هیچ وجه موافق این اتفاق در این بازه زمانی نیستند.

* نمایندگان مجلس به عنوان امین و امید مردم و هوادران استقلال موظف هستند با تصمیم مشکوک دولت در این روزهای آخر مخالفت کنند و از واگذاری این تیم بزرگ به دست دشمنانش جلوگیری کنند.  

#نه_به_خصوصی_سازی_استقلال
#خصوصی_سازی_نابودی_استقلال

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال‌نیوز/ سیکل حماقتی به اسم روزنامه نگاری!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار