بهزاد غلامپور

مربی دروازبان های استقلال(تاج) گفت: مظاهری با استقلال قرارداد دو ساله دارد و قرار نیست از جمع ما جدا شود. مطمئن باشید مظاهری در استقلال باقی خواهد ماند.

 

به گزارش استقلال نیوز، به موازات دغدغه‌های مدیریتی، شرایط فنی استقلال در حال پیشرفت بوده و کسب چهار پیروزی متوالی در جام حذفی و لیگ برتر این موضوع را ثابت می‌کند. البته بدون شک تداوم مشکلات مالی قطعاً می‌تواند روی عملکرد تاکتیکی تیم هم تأثیر منفی بگذارد. اتفاقات فنی و مدیریتی استقلال موجب شده تا سراغ بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال(تاج) برویم و با مربی آبی‌پوشان گپ بزنیم، گفت‌وگوی وی با خبر ورزشی را در ادامه می خوانید:

   

 

شرایط حال حاضر استقلال بی‌سابقه است

واقعاً فکر می‌کنم شرایطی که استقلال در حال حاضر دارد، بی‌سابقه است. شما در کجای دنیا تیمی را سراغ دارید که بازیکنان و مربیان یک‌ طرف باشند و کادر مدیریت در طرف دیگر؟ قاعده کار این است که همه باید دست به دست هم بدهند تا شرایط برای موفقیت مجموعه فراهم شود و ضریب کارآیی تمام نفرات افزایش پیدا کند ولی چیزی که در استقلال می‌بینیم، اصلاً این‌گونه نیست.

شرایط مدیریتی استقلال فاجعه است

گفتن این عبارت برای من دشوار است ولی متأسفانه باید بگویم شرایط مدیریتی استقلال فاجعه است. کسی هم کمک نمی‌کند. در واقع کسی نیست که کمک کند. اغلب افرادی هم که مدعی کمک به حل مشکلات استقلال شده‌اند، فقط شعار می‌دهند. چنین وضعیتی دل همه را به درد می‌آورد. از بازیکنان و مربیان گرفته تا هوادارانی که با هزاران امید و آرزو نتایج استقلال را دنبال می‌کنند. قرار بود بخشی از قرارداد بازیکنان را بپردازند، قرار بود پاداش بدهند و ... اما همه این موارد در حد حرف باقی مانده و عملی نشده است.

عبدیان و نامداری خالصانه برای استقلال کار می‌کردند

در چنین شرایطی نه تنها مشکلات استقلال حل نشده بلکه برخی از افرادی که برای کاهش دغدغه‌های مادی باشگاه تلاش می‌کردند را نیز فراری داده‌اند. عبدیان و نامداری خالصانه برای استقلال کار می‌کردند و نقش مهمی در کم شدن مشکلات مالی مجموعه داشتند ولی دقیقاً همین دو نفر را کنار گذاشتند.

بعید می‌دانم فرهاد مجیدی با احمد مددی آشتی‌کند

نمی‌دانم ماجرای آشتی‌کنان فرهاد مجیدی با احمد مددی چیست؟ البته بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ بدهد. مجیدی این روزها به‌معنای واقعی کلمه معرفت نشان می‌دهد. واقعاً چه کسی حاضر می‌شود از جیب خودش به بازیکنان پاداش بدهد؟ چه کسی چنین کاری می‌کند؟ فرهاد این کار را انجام داد و از کسی هم توقعی ندارد ولی واقعیت امر این است که تأمین منابع مالی در حیطه وظایف مدیران است نه اینکه سرمربی تیم از حساب شخصی خود پاداش بدهد.

حسین حسینی به روزهای اوج خود برگشته است

حسین حسینی طی هفته‌های گذشته انصافاً یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بوده و به روزهای اوج خود برگشته است. از طرف دیگر، محمد رشید مظاهری هم دوران مصدومیت خود را سپری کرده و قطعاً به آمادگی مطلوب می‌رسد. در چنین شرایطی امیدوارم سرمربی تیم ملی و دستیارانش نگاه ویژه‌ای به دروازه‌بانان استقلال و به طور کلی، همه بازیکنان تیم ما داشته باشند.

قرار نیست مظاهری از جمع ما جدا شود

مظاهری با استقلال قرارداد دو ساله دارد و قرار نیست از جمع ما جدا شود. مطمئن باشید مظاهری در استقلال باقی خواهد ماند. اگر چند روزی هم سر تمرینات حاضر نشد، فقط به دلیل مصدومیت و با هماهنگی کادر فنی بود.

یک آدم سلامت و توانمند مثل دایی که نباید بیرون گود بنشیند

برابر شدن تعداد گل‌های ملی کریستیانو رونالدو با علی دایی بار دیگر ارزش کار بسیار بزرگ شهریار را به منصه ظهور رساند. دایی افتخار همه ایرانیان است و من هم افتخار می‌کنم که سال‌هاست با او رفاقت دارم و مدت‌های طولانی در کنارش کار کرده‌ام. باور کنید اگر کشورهای دیگر چنین شخصیتی داشتند، مجسمه او را مقابل دروازه ورودی تمام شهرهای خود می‌ساختند ولی ما نه تنها چنین کاری انجام نداده‌ایم بلکه کاری کرده‌ایم که دایی دیگر در فوتبال ایران فعالیتی انجام نمی‌دهد. حالا این روزها صحبت از چاپ تمبر یادگاری برای علی دایی و ... است. ای کاش همه این کارها همان زمان که با تمام وجود برای تیم ملی کشورمان افتخار آفرینی می‌کرد، صورت می‌گرفت. یک چیزهایی باید دقیقاً سر وقتش انجام شود وگرنه دیگر فایده ندارد. یک آدم سلامت و توانمند که نباید بیرون گود بنشیند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

پرویز مظلومی: بیرون‌ مانده‌ها این شائبه را ایجاد کردند، به خدا با فرهاد مجیدی مشکلی ندارم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار