اعضای هیات مدیره استقلال

اعضای هیات مدیره قبلی اخراج شدند تا وزارت ورزش با فریادشیران‌ها در استقلال(تاج) جولان بدهد!

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی با انتصاب فریاد شیران به سمت  معاونت اجرایی باشگاه استقلال(تاج) از توطئه وزارت ورزش علیه اعضای اخراجی هیات مدیره این باشگاه، پرده برداشت.

یکی از دلایل اصلی اختلاف هیات مدیره سابق و مدیرعامل باشگاه، موضوع تخلفات آکادمی استقلال و بحث اخراج ناصر فریادشیران بود.

هنگامی که هیات مدیره استقلال استعفای دسته جمعی داده بودند، مسعود سلطانی‌فر و مهدی‌ علی‌نژاد در جلسه‌ای احمد مددی را مجبور به اجرای مصوبه آنها، یعنی اخراج فریادشیران از آکادمی استقلال کردند تا هیات مدیره با این حربه استعفای خود را پس گرفته و منحل نشود.

حال با انتشار خبر اهدای پست معاونت اجرایی باشگاه استقلال به ناصر فریادشیران همانگونه که قبلا هم گفته بودیم، متاسفانه اعضای اخراجی هیات مدیره استقلال فریب مکر وزیر ورزش و معاونانش را خوردند و در حالیکه می‌توانستند با پافشاری بر استعفای دسته جمعی خود و انحلال مجمع لطف بزرگی در حق استقلال و هوادارانش کنند، با باز پس گیری استعفای خود خیانتی آشکار به استقلال و هوادارانش کردند.

انتخاب ناصر فریاد شیران به عنوان معاون اجرایی باشگاه استقلال، دهن کجی مجدد سلطانی‌فر و علی‌نژاد به استقلال و استقلالی‌هاست‌.

به گزارش استقلال نیوز، این اقدام مددی به خوبی ثابت کرد فرهاد مجیدی چرا از رفتارهای گماشته های وزارت به ستوه آمده و هر بار از تنهایی خود سخن می گوید!

رفتار بچگانه مددی در تمرین دیروز و تخریب روحیه شیخ دیاباته پیش از بازی امروز نشان داد آقایان حتی برای نمایش های عوام فریبانه خود نیز برنامه تخریب استقلال را در سر دارند.

انتخاب فریادشیران زنگ خطر بزرگیست که به صدا در آمده و امروز فرهاد مجیدی بیش از گذشته نیازمند حمایت هواداران در مقابل دسیسه دشمنان نفوذی در پُر افتخارترین باشگاه ایران است.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال شد/ طرف را از در بیرون کردند؛ از پنجره آمد!

پس از جلسه دیشب هیات مدیره با وزیر/ مددی برای ماندن، فریادشیران را اخراج کرد

در جلسه امشب وزارت ورزش/ دهن کجی وزیر و معاونانش به استقلالی‌ها با خیانت اعضای هیات مدیره!

در حاشیه استعفای دسته جمعی هیات مدیره استقلال/ انتخاب یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل باشگاه تصمیم مناسب تری است

هیات مدیره استقلال دسته جمعی استعفا کرد؛ علینژاد عامل فساد در استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار