محمد مومنی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: استقلال نشان داده است که بدون دخالت وزارت ورزش و افرادی که از این تیم سو استفاده می‌کنند می تواند به کار خودش ادامه بدهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص شرایط استقلال پیش از داربی جام حذفی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

            

شرایط استقلال کماکان نابهنجار است

شرایط استقلال کماکان نابهنجار است و اگر در بازی‌ها نتیجه می‌گیرد دلیل این نیست که اوضاع بر وقف مراد پیش می‌رود. همه بازیکنان به خاطر فرهاد و فرهاد به خاطر بازیکنان تلاش می‌کنند. این تیم کاملا هواداری است که بدون مدیریت به کار خودش ادامه می‌دهد و به هیچ کس هم متکی نیست. استقلال نشان داد که بدون دخالت وزارت ورزش و افرادی که از این تیم سو استفاده می‌کنند می تواند به کار خودش ادامه بدهد.

متأسفانه افرادی که در رأس کار هستند به وحدت اجتماعی خدشه وارد می‌کنند

این روند استقلال نشان داده اگر تیم دست پیشکسوتان و هواداران باشد نه خارج از عرف حرکت می‌کند و نه علیه کسی صحبت می‌شود، همه در خدمت تیم و در جهت کسب نتیجه و موفقیت در زمین فوتبال تلاش می‌کنند. اما متأسفانه افرادی که در رأس کار هستند به وحدت اجتماعی خدشه وارد می‌کنند. با همه این مسائل امیدوارم استقلال در دربی هم با همین وحدت و همیت در اجرای برنامه‌های تیمی موفق باشد.

* شرایط فنی استقلال بر پایه خلاقیت فردی است

سبک بازی استقلال، کار تیمی بر پایه خلاقیت فردی است. این تیم بیشتر به کارهای خلاقانه قائدی و اسماعیلی تکیه دارد. اضافه شدن ووریا غفوری و شیخ دیاباته و همچنین گلزنی‌های اخیر مطهری نویدبخش این است که می‌توانیم بازی زیبایی را از استقلال در دربی ببینیم. فرهاد مجیدی قول داده یک جام برای هواداران بیاورد، اگرچه سهمیه لیگ قهرمانان قطعی شده اما استقلال با این جام می‌تواند به افتخارات خودش اضافه و جای بیشتری در دل هواداران باز کند.

بردن پیروزی(پرسپولیس) و سپس قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس نیست

تاکتیک استقلال عیان است اما چون فوتبالی غیر قابل پیش بینی را ارائه می‌دهد می‌تواند استقلال و فرهاد مجیدی را به موفقیت نزدیک‌تر کند. بردن پیروزی(پرسپولیس) و سپس قهرمانی در جام حذفی دور از دسترس نیست. دیشب ایتالیا نشان داد که واقعا فوتبال غیر قابل پیش بینی است. با اینکه استقلال قهرمانی لیگ برتر را از دست داده اما موقعیت خوبی در جام حذفی برایش فراهم شده و می‌تواند با قهرمانی در این جام پاسخ کسانی که باشگاه را به حال خودش رها و افکار نابخردانه را در آن جاری کردند، بدهد.

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

پاداش پیروزی بر سایپا توسط فرهاد پرداخت شد؛ مدیران استقلال همچون مترسک تنها نظاره‌گر هستند!

هفته بیست و هفتم لیگ برتر/ امیر ارسلان در دستگردی احیا شد؛ فرهاد، سایپا و فراز را به سقوط نزدیک‌ کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار