تخلف آکادمی کیا

یکی از خواسته‌های مهدی مهدوی‌کیا برای قبول نشستن روی نیمکت تیم ملی امید ایران، ماستمالی پرونده صغرسنی بازیکن آکادمی کیا بود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه در بررسی های مختلف صغر سن محمدصدرا طاهر بازیکن رده زیر 15 سال تیم کیا تایید و قهرمانی این تیم گرفته و به تیم دوم جدول یعنی  استقلال(تاج) ایران داده شده بود با درخواست عزیزی خادم از مهدی مهدوی کیا برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی امید به یکباره رای این پرونده تغییر کرد!

این رفتارهای عزیزی خادم و فدراسیون فوتبالش که بی شک ضعیف ترین فدراسیون فوتبال تاریخ کشور است نشان می دهد زدوبند در فدراسیون فوتبال حرف اول را زده و به راحتی می شود آرای انضباطی را تغییر داد!

وقتی با گذشت دو هفته از توهین بازیکن بی اخلاق تیم دوم پایتخت و حرکت زشت سرمربی این تیم در بازی با گلگهر همچنان فدراسیون از دادن آرای مربوطه خودداری می کند باید پذیرفت فساد و لابی در فدراسیون فوتبال رکن اصلی مدیریت آقایان است.

این بار هواداران و جامعه رسانه‌ای نخواهند گذاشت حق نونهالان و آینده های آکادمی باشگاه بزرگ استقلال پایمال شود و با هرگونه زد و بند در فدراسیون فوتبال مقابله خواهند کرد.

 

اخبار استقلال

 


 مطالب مرتبط:

تخلف آکادمی کیا از سوی هیات فوتبال استان تهران تایید شد/ نوجوانان استقلال هم قهرمان شدند

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار