احمد مددی

باشگاه استقلال(تاج) از راه‌اندازی بزرگترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک ورزشی با برند این تیم و با حمایت صندوق امید خبر داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) و اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال روز چهارشنبه با حضور در صندوق کارآفرینی امید با مدیرعامل صندوق دیدار و گفتگو کردند.

بنابر اعلام احمد مددی مدیرعامل استقلال و نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی، این دو مجموعه بزودی با عقد تفاهم نامه همکاری و با استفاده از برند و لوگو باشگاه استقلال و همکاری کسب وکارهای مورد حمایت صندوق، بزرگترین شبکه فروشگاه های زنجیره ای پوشاک را با تامین مالی و حمایت ها و پشتیبانی صندوق راه اندازی خواهند کرد.

احمد مددی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم در این باره گفت:

تلاش کردیم تا کاری ماندگار برای باشگاه انجام دهیم و با این اقدام، باشگاه استقلال مانند تمامی باشگاه های مدرن و حرفه ای فوتبال دنیا، دارای فروشگاه اختصاصی خواهد شد که محلی برای تامین درآمد پایدار است. افق دید ما در این اقدام کوتاه مدت نیست و مطمئنا با شروع این طرح و در آینده نزدیک و دور، شاهد اثرات خیر آن برای هواداران باشگاه بزرگ استقلال هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تمامی علاقه مندان، هواداران و پیشکسوتان می توانند برای تاسیس شعبات این فروشگاه با مراجعه به باشگاه و دریافت معرفی نامه، برای دریافت تسهیلات پنج میلیارد ریالی جهت تاسیس فروشگاه اقدام کنند که زمان و نحوه آن از رسانه‌های رسمی باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

اعضای هیات مدیره استقلال

نوراله زاده درباره دیگر تسهیلات این طرح برای هواداران استقلال افزود:

دراین تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید در نظر دارد با تاسیس فروشگاه های زنجیره ای استقلال و ارائه کارت اعتباری خرید به هواداران با همکاری اپلیکیشن به هواداران، بتوانند از امکانات و تولیدات موجود در فروشگاه های زنجیره ای استقلال از محصولات باکیفیت استفاده کنند.

صندوق کارآفرینی امید همواره یار و یاور افتخارآفرینان ورزشی، هنری، علمی و... بوده و در طول 4 سال گذشته از آنها و تولید کنندگان تجهیزات و لوازم ورزشی و باشگاه های ورزشی در کشور حمایت های بسیاری انجام داده است.

شايان ذكر است؛ صندوق کارآفرینی امید با حمایت از کسب‌و‌کارهای خرد، دانش‌بنیان و ... در سال‌های اخیر فعالیت گسترده و چشمگیری در تمامی استان‌های کشور انجام داده است.مأموریت صندوق کارآفرینی امید تجهیز سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه و کاربر با محوریت فعالیت های کارآفرینانه، نیازهای منطقه ای، توسعه کسب و کارهای IT محور؛ بر اساس شیوه های جهانی شبکه سازی کسب و کارهای بازارمحور  نظیر خوشه ها و زنجیره های ارزش در کشور برای اطمینان از پایداری کسب و کارها و هدفمندی تسهیلات پرداختی است.

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


اخبار مرتبط:

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور فرهاد مجیدی برگزار شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار