ستار همدانی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: آبی پوشان که در کسب عنوان در لیگ بیستم ناکام ماندند اکنون باید با تمرکز برای بازی با گل گهر سیرجان در دور نیمه نهایی جام حذفی تلاش کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با ایلنا، در خصوص مصاف استقلال و گل کهر در نیمه نهایی جام حذفی، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

     

* بازی با سپاهان را چطور ارزیابی می‌کنید؟

نباید مجیدی را بابت انتخاب بازیکن تحت فشار قرار دارد. حداقل در یکی دو هفته اخیر ثابت شد که استقلال تیم اول و دوم، بازیکن فیکس و ذخیره ندارد. خوشبختانه حتی در روزهایی که بازیکنان جوان هم به میدان آمدند باز هم استقلال پیروز شد و حتی بازی دشوار خارج از خانه را هم با پیروزی به اتمام رساند. هر سرمربی این حق را دارد که تیمش را با نظر و سلیقه خودش به میدان بفرستد و مجیدی هم حق داشت هر بازیکنی که صلاح می‌داند را مقابل سپاهان به زمین بفرستد. بازی از نظر کیفی برای ما خوب نبود چون شکست خوردیم ولی می توان از این شکست درس گرفت تا در بازی جام حذفی سورپرایز نشویم.

* استقلال هم در پایان لیگ بیستم، سوم شد.

اگرچه هواداران استقلال دوست داشتند امسال شاهد قهرمانی تیم شان باشند اما با وجود مشکلات زیادی که در باشگاه وجود دارد و تغییر دو سرمربی، حضور در رتبه سومی نتیجه خوبی برای استقلال بود. البته استقلال هنوز کار دارد و باید به هماهنگی بیشتری برسد و تقویت هم شود.

* بازی در جام حذفی با تیم امیرقلعه نویی چطور خواهد بود؟

این بازی شاید برای مجیدی جذاب باشد اما او شگفت زده نشد. چون یکی از 3 حالت ممکن تقابل با گل گهر در این مرحله بود که در نهایت هم این اتفاق افتاد. البته یک حالت دیگر هم بازی با تیم فولاد و تقابل با جواد نکونام بود و تنها در یک حالت استقلال می‌توانست با ملوان دیدار کند. از نظر من به عنوان پیشکسوت، برخورد با گل گهر در نیمه نهایی جذاب ترین اتفاق برای استقلال است و این چالش بسیار جالب است. استقلالی‌ها داعیه قهرمانی در جام حذفی را دارند و برای همین آنها نباید نگران بازی با گل گهر باشند. گل گهر یا هر تیم دیگری که در این مرحله به استقلال برخورد می‌کرد، آنها محکوم به پیروزی هستند.

* وضعیت گل گهر را چطور می‌بینید؟

البته گل گهر حریف ساده‌ای برای استقلال نیست. آنها قطعاً تیم خوبی هستند که در رده چهارم جدول لیگ برتر ایستاده‌اند و تا نیمه نهایی جام حذفی هم بالا آمده‌اند. دست کم گرفتن این حریف بسیار خطرناک است و ما حتی نباید فریب میزبان بودن را بخوریم. پیروزی بر گل گهر کار دشواری است و مجموعه تیم باید بسیار باهوش عمل کنند.

اخبار باشگاه استقلال

 

              


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ فرهاد مجیدی: اگر این تیم حفظ شود مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود؛ مخالف جدایی قایدی هستم

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ داور اهل قائمشهر قاضی دیدار استقلال و گل گهر سیرجان!

هفته سی ام لیگ برتر/ حسن ختام لیگ با باخت مقابل سپاهان، بازیکنان استقلال بی انگیزه بودند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار