شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: فرمول جام حذفی اینگونه است که همه تیم‌های حذف نشده به یک اندازه شانس دارند و استقلال نباید از الان خودش را قهرمان این جام بداند.

       

به گزارش استقلال نیوز، با پایان یافتن بیستمین فصل از رقابتهای لیگ برتر، تیم استقلال بار دیگر با قرار گرفتن در رده سوم جدول این مسابقات را به پایان رساند و همانند فصل گذشته، آبی پوشان یکی از تیم‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی بوده و امیدوار به کسب یک جام در این مسابقات.

شاهرخ بیانیپیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با مهر، در خصوص این شرایط، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

     

 

* شرایط استقلال؟

حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اتفاقی ارزشمند است، اما به منزله قطعی شدن قهرمانی در این مسابقات نیست. هر تیمی زمانی قهرمان حذفی می‌شود که سوت بازی فینال با برتری آن تیم به صدا در آید.

فصل گذشته هم استقلال همین شرایط را تجربه کرد و حتی به فینال رسید که متاسفانه به دلیل حواشی که در این تیم ایجاد شد، شکست بدی مقابل تراکتور رقم خورد تا به راحتی یک جام از دست برود. مجیدی آنقدر باهوش است که از این اتفاق عبرت گرفته باشد و با تجربه بیشتری در جام حذفی به مسیر خود ادامه دهد.

* بازی استقلال با گل گهر؟

استقلال تیمی با تجربه تر و گل گهر کادر فنی و سرمربی باتجربه‌تری دارد. مجیدی و قلعه نویی از افکار یکدیگر شناخت کافی دارند و این کار را برای هر دو تیم دشوار می‌کند. اما در مجموع با توجه به اینکه بازی در تهران است و همچنین می‌توان گفت استقلال بازیکنان باتجربه‌تری در اختیار دارد، من شانس آبی پوشان را بیشتر می‌دانم. هرچند که در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، به خصوص نتایج دیدارهای جام حذفی.

امروز چهار تیم در مرحله نیمه نهایی حضور دارند و از نظر من که سال‌ها فوتبال بازی کرده و مربیگری کرده‌ام، شانس هر چهار تیم به یک اندازه است. حتی ملوان هم مثل فولاد، گل گهر و استقلال شانس دارد. چون فقط یک بازی است و در آن هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

* اظهار نظرهای مختلف و مقایسه تیم استقلال در زمان فکری و مجیدی؟

این صحبت‌ها درست نیست و من صلاح نمی‌دانم این حرف‌ها ادامه پیدا کند. هیچ وقت زمان به عقب باز نمی‌گردد و اگر اشتباهی هم در گذشته بوده دیگر مجال جبران نیست. بیان این صحبت‌ها جز اینکه فضا را متشنج کند سود دیگری ندارد. به یاد داشته باشیم فصل برای استقلال هنوز به پایان نرسیده و این تیم دیدار مهمی در جام حذفی دارد؛ و اگر بر فرض منِ پیشکسوت خودم را استقلالی می‌دانم، نباید با صحبت‌هایم جو این تیم را متشنج کنم.

هر پیشکسوتی که وارد چرخه مربیگری شده باشد یا در گذشته فرصتی برای حضور روی نیمکت پیدا کرده و یا در آینده این فرصت را پیدا خواهد کرد. ما یا از فرصتمان استفاده کرده یا نکرده‌ایم و یا این فرصت برای ما باقی است. لذا نباید وقتی این فرصت در اختیار دیگران است فضا از سوی پیشکسوتان ملتهب شود؛ حتی اگر آن پیشکسوت دل شکسته باشد.

اخبار رسمی استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ فرهاد مجیدی: اگر این تیم حفظ شود مدعی اصلی قهرمانی خواهیم بود؛ مخالف جدایی قایدی هستم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار