دیدار دوستانه استقلال و گل گهر

با اعلام کارشناس داوری، بازی تیم های استقلال(تاج) ایران با اشتباهات دو جانبه کاظمی همراه بوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با  فارس، درباره عملکرد تیم داوری دیدار استقلال(تاج) ایران و گل گهر سیرجان، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* عملکرد تیم داوری؟

اعلام خطا قبل از گل گل‌گهر درست نبود و بازیکن این تیم با زیرکی از وحید کاظمی خطا گرفت. بازیکن استقلال پای خود را به سمت وی پرتاب کرد اما برخوردی با بازیکن حریف نداشت. 

پنالتی اول استقلال کاملا اشتباه بود زیرا دست یونس شاکری در امتداد بدنش قرار داشت و باز نبود که فضایی را اشغال کند. وحید کاظمی نزدیک صحنه بود و آن را دید اما نمی‌دانم چگونه پنالتی گرفت. 

قبل از پنالتی دوم استقلال، توپ درون محوطه جریمه این تیم به شانه محمد نادری برخورد کرد و دست وی بسته بود. این صحنه پنالتی نبود. در ادامه خطا روی سبحان خاقانی به درستی پنالتی اعلام شد زیرا مدافع گل‌گهر این بازیکن را با خطا درون محوطه جریمه متوقف کرد و قبل از آن هم خاقانی در موقعیت آفساید نبود. 

* تنش‌های موجود در این مسابقه؟

افراد روی نیمکت بیشتر از بازیکنان داخل زمین کارت زرد گرفتند و ایراد نیمکت‌‌نشین‌ها و مربیان است که نمی‌توانند بازی را کنترل کنند. باید با این موضوع برخورد جدی شود.

* صحبت پایانی؟

وحید کاظمی مانند متئو لاهوز اسپانیایی همیشه پرحاشیه قضاوت می‌کند. انتظار داشتیم عملکرد خوبی داشته باشد و کمیته داوران به دلیل قضاوت خوبش در بازی قبلی، داوری این مسابقه را به وی پاداش داد. با این وجود خطای منجر به گل گل‌گهر و پنالتی اول استقلال را اشتباه گرفت تا شب خوبی را پشت سر نگذارد.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ کامبک استقلال مقابل گل‌گهر و صعود به فینال با گل‌های کاپیتان؛ فرهاد به امیر نمی‌بازد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار