مصاحبه بازیکنان استقلال

بازیکنان و عوامل تیم استقلال پس از پیروزی مقابل گل گهر گفتند: حق ما در این بازی برد بود و خوشحالیم که توانستیم به فینال صعود کنیم و از فردا باید به فکر بازی بعدی باشیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از  برتری مقابل گل گهر از مرحله نیمه نهایی جام حذفی، صحبت هایی را عنوان کردند که در ادامه می خوانید:

 

* مهدی مهدی پور

اگر من کوچک‌ترین برخوردی در جریان بازی با آرمین سهرابیان داشتم دیگر پای خود را در زمین فوتبال نمی‌گذارم نه برخوردی داشتم و نه اتفاقی افتاد اما داور خطا گرفت که منجر به گل، گل گهر شد.

فینال قطعاً بازی سختی است و هر تیمی از آن طرف بالا بیاید بازی سختی داریم. امیدوارم بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم زیرا کمترین کاری است که می‌توانیم برای هواداران‌مان انجام بدهیم.


 * مهدی قائدی

خدا را شکر می کنم که بردیم. همه تمرکز ما روی برد بود. نمی گویم ما ضعیف بودیم یا بد بازی کردیم ولی واقعا بازی ها خیلی فشرده است چون هر 4 روز بازی می کنیم.

خدا را شکر که به فینال صعود کردیم و امیدوارم امسال هوادارانمان را خوشحال کنیم چون حق آنها است که خوشحال باشند.

در فوتبال همیشه این حرف ها وجود دارد. هر تیمی می برد تیم رقیب از داوری صحبت می کند. من صحنه ها را دیدم و هر دو صحنه خطا پنالتی بود.

10 بار گفته ام همه چیز به باشگاه بستگی دارد. هر تصمیمی باشگاه بگیرد همان است.

تیم ما به فینال صعود کرده است. امیدوارم قهرمان شویم و بعد در مورد ماندن یا رفتنم حرف می زنیم.


 

* مرادمند

بازی خوب و تماشاگر پسندی بود و خدا را شکر که دل هواداران را شاد کردیم و امیدوارم بتوانیم در جام حذفی قهرمان شویم.

امشب خوشحالیم که پیروز شدیم و از فردا روی فینال تمرکز می‌کنیم تا جام را به دست آوریم.


 

* سبحان خاقانی

توانستیم با تلاش بچه‌ها بازی را ببریم. ان‌شاءالله با قهرمانی یک هدیه خوب به هواداران بدهیم و خوشحالشان کنیم. 

کاملا بازیکن حریف را رد کردم و من را زد.

ان‌شاءالله فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم.


 

* بابک مرادی

حتما استقلال قهرمان خواهد شد شک نکنید.

من قرارداد دارم و با کمال میل می‌مانم. ان‌شاالله در بازی فینال هم حضور دارم.


 

* فرزادمجیدی

امیدوارم کارمان با قهرمانی به پایان برسد و با توجه به تلاشی که انجام دادیم بتوانیم جام گرفته و هواداران را خوشحال کنیم.

فکر می‌کنم این سؤال درباره ناراحتی امیر قلعه‌نویی از داوری را نباید از من بپرسید بلکه باید از خودش بپرسید. شکست برای همه بد است و همه را ناراحت می‌کند. امیدوارم امیر قلعه‌نویی و تیمش هم در ادامه راه موفق باشند.

اتفاقی است که افتاده و باید برویم و در اصفهان بازی کنیم. موضوعی که برای ما مهم است محکم برداشتن گام آخر است. با شناختی که از اعتماد به نفس بچه‌های خودمان دارم می‌دانم باید بیشتر تلاش کرده و جام را به هواداران استقلال هدیه کنیم.

امیدوارم طرفداران راضی باشند زیرا کل اعضای مجموعه و بازیکنان شبانه‌روز کنار هم تلاش می‌کنند و امیدارم کارمان به سرانجام برسد.

در فوتبال تنش‌های ایجاد شده بین نیمکت‌نشینان و سکونشینان دو تیم طبیعی است و زیبایی‌های فوتبال هم به همین مسائل است. هر اتفاقی هم افتاد ما برنده میدان بودیم و خدا را شکر می‌کنم سربلند شده و شرمنده هواداران‌مان نشدیم. می‌دانیم آنها خیلی به ما انرژی مثبتی می‌دهند و باید تمام توان خود را برای طرفداران بگذاریم. خدا را شکر می‌کنم امروز مقابل آنها سربلند هستیم و امیدوارم روز یکشنبه هم جامی که لیاقت طرفداران و شایسته استقلال است را به آنها بدهیم.

برای تیم گل‌گهر آرزوی موفقیت می‌کنم. باید بیشتر تلاش کنند. تیم خیلی خوبی است و مجموعه باشگاهی و مدیریتی خوبی دارد. ان‌شاءالله در سال آینده بتوانند موفق‌تر باشند.

این موضوع را که از لحاظ مدیریتی وضعیت استقلال بهتر شده است را از مدیریت بپرسید. برای همه دوستان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم چند روز دیگر بتوانیم جام را به هواداران خود هدیه کنیم.

در خصوص ایراد گرفتن داور مسابقه از لباس فرهاد مجیدی این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. به هر حال نظر داور بوده و دیدید سرمربی ما هم به این نظر احترام گذاشت. ان‌شاءالله برای مسابقات بعدی رنگ پیراهن را مشخص می‌کنیم تا چنین اتفاقی نیفتد.

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مقابل هواداران خجالت‌زده نباشیم تا همین‌جا هم امیدوارم از ما راضی باشند طرفداران خیلی پشت تیم بوده و انرژی مثبتی به ما می‌دهند امیدوارم در بازی فینال همین انرژی مثبت به ما داده شود تا بتوانیم جام بگیریم زیرا سزوار این جام هستیم. واقعاً لیاقت هواداران ما بیشتر از این حرف‌ها است.

در خصوص اینکه چه زمانی جعبه سیاه استقلال را باز می‌کنم، از این سؤال تشکر می‌کنم اما جعبه سیاه را درون مجموعه خودش باز می‌کنند. اگر اتفاقی باشد در آن جعبه سیاه است که باید اطلاع‌رسانی شود حتماً این کار را انجام می‌دهیم.

 

  اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ کامبک استقلال مقابل گل‌گهر و صعود به فینال با گل‌های کاپیتان؛ فرهاد به امیر نمی‌بازد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار