صادق ورمزیار

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: به نظرم تأثیر اعتصاب دو هفته‌ای بازیکنان استقلال را الان در تیم می‌بینیم.

    

به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با تسنیم، در خصوص پیروزی استقلال مقابل گل گهر و صعود به فینال حذفی، صحبت هایی عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

  

* برتری استقلال مقابل گل گهر؟

15 دقیقه اول بازی در اختیار استقلال بود، اما تیم مجیدی پس از آن نتوانست حریف را پرس کند و گل‌گهر مالکیت توپ و میدان را گرفت. رقیب به گل هم رسید و در نیمه دوم می‌توانست به گل‌های بعدی هم برسد که درخشش حسینی مانع از گلزنی گل‌گهر شد. او در صحنه گل حریف روی دفع توپ اشتباه کرد، اما اشتباه بعدی توسط مدافعان رخ داد که نتوانستند توپ سوم را دفع کنند.

به نظرم تأثیر اعتصاب دو هفته‌ای استقلال را الان در تیم می‌بینیم. استقلال اوایل بازی از سمت چپ و توسط محمد نادری چند ارسال خوب داشت، اما چند هفته است که از سمت راست نفوذ، ارسال و پاس گلی نمی‌بینیم. استقلال پس از آن مالک میدان نبود و زمانی که مالکیت نداشته باشید، طراحی حمله هم ندارید. به نظرم استقلال روز خوبی را سپری نکرد و در روزی که خوب نبود، پیروزی شیرینی به دست آورد.

* دیدار شاگردان مجیدی مقابل فولاد خوزستان در فینال جام حذفی؟

بازی مقابل سپاهان و گل‌گهر را دیدم و اگر قرار بر همین منوال باشد، فولاد خیلی بهتر از گل‌گهر و سپاهان می‌تواند به دروازه استقلال برسد. احساس می‌کنم بار دفاعی استقلال خیلی کم و ضعیف بود. بازیکنان سپاهان هم خیلی راحت با دروازه‌بان استقلال تک به تک می‌شدند و فکر می‌کنم اگر مدافعان استقلال به خوبی عمل نکنند، تیم در فینال هم به مشکل خواهد خورد.

* محرومیت سیدحسین حسینی از بازی فینال؟

مظاهری یکی از بهترین دروازه‌بانان فوتبال ماست، اما وقتی بازیکن رقیب با دروازه‌بان تک به تک می‌شود، کار دروازه‌بان بسیار سخت است. کادر فنی استقلال باید ایراد را برطرف کند تا بازیکنان رقیب اینقدر راحت با دروازه‌بان این تیم تک به تک نشوند.

اخبار باشگاه استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

مرحله نیمه نهایی جام حذفی/ کامبک استقلال مقابل گل‌گهر و صعود به فینال با گل‌های کاپیتان؛ فرهاد به امیر نمی‌بازد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار